hier ben ik dan eindelijk

Gestart door tomCY, 26-06-2007 17:01:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Ludo

Citaat van: Turbobiker op 23-07-2007 22:51:41
Citaat van: T5-R Jorn op 23-07-2007 22:48:45
...jij kwam me toen nog bij de rabobank vragen waarop je moest letten bij aanschaf van een automaat? ...

Dat ze je helpen beleggen, OK. Een lening aansmeren, tot daar aan toe. Maar adviseren bij de keuze van een auto ???

welke auto heeft ie em dan geadviseerd.  ???

T-5R Jorn

@ludo: een t-5R natuurlijk :eusa_dance:!!!
MY RIDE 855 DOP T-5R

Ludo

Citaat van: T-5R Jorn op 24-07-2007 09:34:10
@ludo: een t-5R natuurlijk :eusa_dance:!!!

waarom adviseerde je dan geen handbak?.

T-5R Jorn

Hij had toen zelf al een(deze) T-5R op het oog met een automaat dus hij had zelf al die keuze gemaakt, waarschijnlijk vroeg hij mij waarop hij moest letten bij aanschaf, omdat ik zelf ook automaat rij. Maar ik ben het met je eens, een handbak is leuker! ik zal het maar eerlijk toegeven; vooral in bochten en bij rotondes mis ik het. Maar toch heeft een automaat zo ook weer z'n voordelen zoals in de stad of in de file(maar die kan natuurlijk beter gewoon helemaal mijden).     
MY RIDE 855 DOP T-5R

Ludo

Citaat van: T-5R Jorn op 25-07-2007 09:12:53
waarschijnlijk vroeg hij mij waarop hij moest letten bij aanschaf, omdat ik zelf ook automaat rij.

hier ging het dus om, automaat, niet zoals hierboven word gesuggereerd een auto.
2 verschillende dingen.  ;D


T-5R Jorn

oh dat was niet duidelijk? in dat geval sorry voor de verwaring.
MY RIDE 855 DOP T-5R

Ludo

Citaat van: T-5R Jorn op 25-07-2007 12:25:24
oh dat was niet duidelijk?

enkel voor Lars niet, die houd een versnellingsbak en een auto voor hetzelfde.  ;)

;D

tomCY

hey jorn

de auto loopt perfect fijn hoor zon automaat
en die uitlaat is van jt 3" van voor tot achter veel kabaal maar moet cat tussen dus word het wel minder maar hij is wel lekker sneller geworden wat een blazen die bak