John de Mol achteraf de slimste man van Nederland?

Gestart door Laserblue, 27-06-2007 13:29:56

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

CiteerNa het kijken van het interview met John de Mol van gisteren bekroop mij een gevoel van puur genieten.

Hij heeft nu tien verkocht aan RTL en is nu voor 25% eigenaar van RTL en heeft in zijn contracten staan dat hij vaste timeslots heeft en verplichte afname van RTL van zijn programma's.

Eerst dacht ik na het nieuws gehoord te hebben dat het jammer was voor John maar dat het wel goed komt met die man.
Gedurende het interview bekroop me steeds meer het gevoel (ook door in mijn ogen wat versprekingen van John) dat het hem meer dan goed uitkwam en dat volgens MIJ PERSOONLIJK tien was opgericht om bij RTL binnen te komen.

Wat hij namelijk nu heeft is een aandeel van maar liefst 25% in de beste commerciele omroep van Nederland met een VEEL groter aandeel dan hij als doel had gesteld met tien.

Opmerkingen van John als het is eerder gekomen dan verwacht, ik heb nu meer vrijheid, het aanbod van RTL is sterker als wat ik met tien had gehaald....

Tja, hij heeft geld zat en zit nu volgens mij met een enorme vrijheid maar verplichtingen van de andere kant met risico's aan de andere kant, maw het geld komt binnen maar zonder eigen verantwoordelijkheid en romslomp van een zender.

Voor mij is John de Mol dus misschien wel één van de slimste ondernemers

Ik las dit zojuist en opeens viel het frankske :eusa_clap:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

forza123

tsja, je kan hoeft het niet altijd eens te zijn met wat en hoe hij dingen doet, maar een slimme ondernemer is het zeker! ...
www.forzarossa.nl
..................................
'96 Volvo 850 2.5 20V

Misha

Het is iig iemand die weet wat ondernemen inhoudt.. De meeste brullen het wel, maar snappen net nl niet.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Walter

volgens mij had ie nog steeds geld zat mocht Tien helemaal kapot gegaan zijn...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Marc O.

Of ie nou slim is of niet, hij is in ieder geval de rijkste man van NL (geloof ik). En daar baal ik van want dat had ik willen zijn ;D  :evil:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Eugene

Citaat van: Marc O. op 27-06-2007 16:45:55
Of ie nou slim is of niet, hij is in ieder geval de rijkste man van NL (geloof ik). En daar baal ik van want dat had ik willen zijn ;D  :evil:

Ik neem genoegen met een plekje in de top 10 ;)

If it's not blown, it sucks...

Marc O.

Citaat van: Eugene op 27-06-2007 16:49:46
Citaat van: Marc O. op 27-06-2007 16:45:55

Ik neem genoegen met een plekje in de top 10 ;)

Als het moét ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...