Wat wilde je vroeger worden?

Gestart door Marc O., 28-06-2007 12:27:29

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Emiel

Michael

Toen ik nog klein was en zo'n 50 kilo lichter wou ik graag komt ie...........................................bijna................................................juist, vrachtwagenchaufeur worden, maar ben eerst begonnen op de taxi dat heb ik 12 jaar volgehouden en nu eindelijk op de vrachtwagen! En zo cross ik elke dag door Nederland, maar mijn doel is om echt internationaal te gaan rijden!  :eusa_dance:

lipton

Ik heb ook altijd rijk willen worden vroeger !!

maar naar mate ik ouder werd heb ik die droom opgegeven

:D

Misha

'En van al zijn jongensdromen was alleen het oud worden gehaald....'
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

-D©©©L-

Citaat van: Misha op 30-06-2007 17:54:44

even rustig adem halen...

animalT5R

Citaat van: -D©©©L- op 30-06-2007 17:56:13
Citaat van: Misha op 30-06-2007 17:54:44

even rustig adem halen...

Want het regent al een tijd....

;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Rudi

Citaat van: Joris_Scholte op 28-06-2007 21:15:34
Citaat van: Marc O. op 28-06-2007 12:58:04
Citaat van: haRtV70R op 28-06-2007 12:57:33
Wat heeft iedereen toch met transport? :eusa_think:

De dynamiek ervan?

:eusa_think: Geweldig mooi vakgebied.....  :eusa_liar:

Al sla je me dood ;D  Ik wilde altijd Chauffeur worden,en het is me gelukt ook met het juiste doorzettingsvermogen.Als ik naar school fietste keek ik altijd achterom als ik een vrachtwagen hoorde aankomen, moest weten welk merk er aan kwam :eusa_doh:

het was mijn droombaan...nou dat ' ultieme geluk ' duurde iets van4 jaar,toen begon het al minder te worden...en na 15 jaar...tsja,ik rij op zo'n klote ding om geld te verdienen,aardigheid is er al lang van af....

Het rijden op zich is mooi,alleen de rest wat er om heen zit niet....en dan nog alle regeltjes die door de HH fascisten in Den-Haag/Brussel er door worden gedrukt,draaien het laatste beetje plezier de nek om...

Ik ken geen ander beroep waar een werknemer  haast tot crimineel wordt bestempeld,en altijd tussen 2 vuren zit[de werkgever en justitie],risico op snelheids boetes,tachoschijven,rijtijdenwet,inhaalverboden,om de 100mtr drempels van een mtr hoog,laad en lostijden van 07.30 tot 15.00,daarna mag je je zelf gaan vermaken,geen prive leven meer,elke dag files van 's morgens vroeg tot 's avonds laat en kan nog wel even doorgaan ;D

Heb er wel veel van geleerd en ben er ook door gegroeid,niet echt spijt van dus maar als ik er tussen uit kan stappen dan doe ik dat....

Dr.Go-Fast...

Turbobiker

Citaat van: Rudi op 30-06-2007 18:38:43
Ik ken geen ander beroep waar een werknemer  haast tot crimineel wordt bestempeld,en altijd tussen 2 vuren zit[de werkgever en justitie],risico op snelheids boetes,tachoschijven,rijtijdenwet,inhaalverboden,om de 100mtr drempels van een mtr hoog,laad en lostijden van 07.30 tot 15.00,daarna mag je je zelf gaan vermaken,geen prive leven meer,elke dag files van 's morgens vroeg tot 's avonds laat en kan nog wel even doorgaan ;D

Beroepstopsporter misschien, kan zijn kont letterlijk niet keren of de dopingcontroleurs moeten weten waar die uithangt...

Maar je hebt wel gelijk, het wordt chauffeurs wel heeeeel erg moeilijk gemaakt :eusa_wall:
De Tussenpaus

markwinterman

Citeerlaad en lostijden van 07.30 tot 15.00,daarna mag je je zelf gaan vermaken

moet je bij ons komen werken...
heb een kraan op de auto dus niemand aanwezig?
boel over het hek en vlug naar huis! ;D

Rudi

Citaat van: markwinterman op 30-06-2007 18:52:45

Het sarcasme van alles is,dat  zo'n vrachtwagen en het besturen er van gigantisch mooi is....jammer dat je zoveel moet incasseren om daar van te genieten....denk ook niet dat het me ooit loslaat,heb zoveel meegemaakt,ook met die bazen van me,in positieve zin dan dat het moeilijk voor me zal worden om op te houden..maar ja als je verder wilt met je leven moet je offers brengen,heb ik nou ook gedaan.Heb wel een idee van wat ik zou willen,maar weet niet of dat doorgaat,ben er mee bezig....tot die tijd blijf ik rijden
Dr.Go-Fast...

OMD

Citaat van: t5karel op 29-06-2007 19:47:13
Citaat van: OMD op 29-06-2007 19:30:55
Wilde altijd ambulance chauffeur worden, dit is ietwat verdraaid naar de KLPD :)
Help me ff huppelupup landelijke huppelupup dienst? ::).

is dit een geintje?

anders:

Korps Landelijke Politie Diensten

(snelwegpolitie, videosurveillance, burgerauto's, alcoholcontroles, laser, flitsen )

The Saint

Citaat van: Rudi op 30-06-2007 19:36:41
Citaat van: markwinterman op 30-06-2007 18:52:45

Het sarcasme van alles is,dat  zo'n vrachtwagen en het besturen er van gigantisch mooi is....jammer dat je zoveel moet incasseren om daar van te genieten....denk ook niet dat het me ooit loslaat,heb zoveel meegemaakt,ook met die bazen van me,in positieve zin dan dat het moeilijk voor me zal worden om op te houden..maar ja als je verder wilt met je leven moet je offers brengen,heb ik nou ook gedaan.Heb wel een idee van wat ik zou willen,maar weet niet of dat doorgaat,ben er mee bezig....tot die tijd blijf ik rijden http://www.flitsservice.nl/phpBB/images/smiles/icon_hypocrite.gif http://www.flitsservice.nl/phpBB/images/smiles/hey_grr.gif

Het beeld van de stoere trucker die volmaakt gelukkig zijn km's aflegt op 's lands wegen en daarbuiten uit de liedjes van mijnheer Wijngaard is dus verleden tijd  :'(

Misschien moet je ervoor naar Canada of de VS of zo. Eindeloze horizons en lege monstertochten. Moet wel mooi zijn denk ik.
No shirt no shoes, no pinball

Rudi

Citaat van: The Saint op 30-06-2007 19:46:46

Het beeld van de stoere trucker die volmaakt gelukkig zijn km's aflegt op 's lands wegen en daarbuiten uit de liedjes van mijnheer Wijngaard is dus verleden tijd  :'(

Misschien moet je ervoor naar Canada of de VS of zo. Eindeloze horizons en lege monstertochten. Moet wel mooi zijn denk ik.

Als je een leeftijd kan bereiken van 200jaar wel,dit leven is daar te kort voor.Er zijn belangrijkere dingen in het leven,althans voor mij wel ;)
Dr.Go-Fast...

Turbobiker

Citaat van: Rudi op 30-06-2007 19:55:32
Citaat van: The Saint op 30-06-2007 19:46:46

Als je een leeftijd kan bereiken van 200jaar wel,dit leven is daar te kort voor.Er zijn belangrijkere dingen in het leven,althans voor mij wel ;)

Belangrijkere dingen dan gelukkig worden ???
De Tussenpaus