Geen R bumper of VST bumper, maar wat eventueel wel?

Gestart door fbm, 28-06-2007 23:14:58

Vorige topic - Volgende topic

WYD

Ik zou zeggen, vleugeltjes eraf en terugsturen naar Always en een mooi subtiel carbonlippie eronder monteren. :eusa_drool:
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

mitchelli

CiteerMaar nu het toch over bumpers gaat, is er al iemand die de Evolve bumper van ET heeft aangeschaft

Ik denk dat ik over een maand die bumper ga aanschaffen.Goed idee??
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Turbo-Geek

Als je de mening van de mensen HIER wilt weten dan zegt de POLL uitslag genoeg.
Als je het zelf wel wilt en mooi vind (en daar gaat het om) dan moet je het gewoon doen.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

animalT5R

Tenzij je heel goed met polyester kan werken,zeg ik doen.
Als dit niet het geval is zou ik het origineel laten,of laten aanpassen bij een polyester bedrijf,zal er anders niet mooier op worden.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

mitchelli

maar die poll uitslag gaat toch niet over de evolve bumper van et?Maar de meeste hebben het liefst idd een R bumper.

Weet ook nog niet zeker of dat hem wordt,ben ook benieuwd of er aanzet lippen te koop zijn.Dus met behoudt van de orginele bumper.Iemand?

fbm

Super al die verschillende antwoorden ;D

Die van Evolve is uit 1 stuk polyester dat wil dus zeggen ook het grijze bumperdeel is polyester en moet ook in kleur gespoten worden. Niet iedereen hier vind dat mooi meegespoten bumpers en strips ::)

fbm

Citaat van: animal op 22-07-2007 17:29:19
Tenzij je heel goed met polyester kan werken,zeg ik doen.
Als dit niet het geval is zou ik het origineel laten,of laten aanpassen bij een polyester bedrijf,zal er anders niet mooier op worden.

Werk er al een jaar of 14 mee, dus ben niet bang voor deze uitdaging. Moet wel ergens tijd vandaan halen om hem een keer te verbouwen ;)

mitchelli

oke... Dit vind ik super mooi.Zowel die zilvere als die zwarte.Zo wil ik die van mij hebben!

fbm

Citaat van: mitchelli op 22-07-2007 17:41:00
oke... Dit vind ik super mooi.Zowel die zilvere als die zwarte.Zo wil ik die van mij hebben!
http://www.corrado-database.nl/showcase/2097_2777.

Die van mij zijn ook meegespoten :eusa_dance:

mitchelli

fbm

mitchelli

Turbo-Geek

Mitchell, hiervoor een Corrado gehad neem ik aan ???
  The things you own end up Owning you !

mitchelli

ja klopt een vr6,weet nog geen andere internetsite om mn foto`s op te zetten,sorry...  :-[

Nunki

Citaat van: mitchelli op 22-07-2007 17:30:20
Weet ook nog niet zeker of dat hem wordt,ben ook benieuwd of er aanzet lippen te koop zijn.Dus met behoudt van de orginele bumper.Iemand?

Je bedoelt zoiets? Ik kan op het forum niet vinden of iemand zo'n bumper lip heeft. Ben wel benieuwd eigenlijk. Op zich vind ik de vorm wel ok, alleen die dikke afscheiding... Ook jammer dat hij aan de randen naar binnen toe weer omhoog loopt. Daar krijgt hij weer van die vleugeltjes van. hmmm toch maar niet  ::)

(foto komt van site ET)