[FORUM MEETING] 24/05/2003: Volvo Tuner Meeting Alsfeld

Gestart door Marius, 28-01-2003 15:22:51

Vorige topic - Volgende topic

rogier

Citaat van: Diablo op 29-05-2003 23:13:36
je hebt er nog een rit aan toegevoegd zie ik ;D Vooral het feit dat je Warsteiner drinkt doet me goed :D 8)

Warsteiner is idd goed te drinken, maar voor het echte bier ga ik toch liever naar Belgie (Leffe is echt super!!)

Citaat van: Raf op 29-05-2003 23:15:50
er staan wel verdacht weinig Volvo's op die foto's vind ik. 8)
en in het hotel had je duidelijk je camera te diep in de fles gestoken... ;D

Raf
;D ;D ;D ;D

LekkeRRRR

'k Vind die bierflesjes overal wel geinig.

Jaren geleden gingen we nog wel eens naar een Volvo sloper in de buurt van Oude Pekela voor wat 144 en 164 onderdelen. Hij woonde in een oude boerderij zonder dak. De Volvo's stonden overal door elkaar heen en op elk redelijk vlak stukje Volvo stond een leeg grolsch beugeltje. 'k Weet niet meer waar het was of hoe de man heette, maar 't schoot me wel weer te binnen bij het zien van de foto's...

Die serie met die vrouwen overal (in het laatjes, op het toilet, op de wastafel etc.) komt zeker nog....

;D

Jan

rogier

Citaat van: LekkeRRRR op 30-05-2003 00:46:19
Die serie met die vrouwen overal (in het laatjes, op het toilet, op de wastafel etc.) komt zeker nog....

;D

Jan
Die serie is niet geschikt voor dit forum... ;D

Oja, Blik op de Weg heeft me nog op de foto gezet 8)

Joris_Scholte

Geheel vrijblijvend, of mocht je nog het e.e.a. aan verkeersboetes aftikken?  ;)  ;D

rogier

Citaat van: Joris_Scholte op 30-05-2003 01:21:35
Geheel vrijblijvend, of mocht je nog het e.e.a. aan verkeersboetes aftikken?  ;)  ;D
Geheel vrijblijven gelukkig. Dit was gewoon "de blik op de weg fotoservice" ;D

Joris_Scholte

denkweb

Ook uw voertuig tegen geringe vergoeding van een dergelijke foto te voorzien ;-)