[FORUM MEETING] 24/05/2003: Volvo Tuner Meeting Alsfeld

Gestart door Marius, 28-01-2003 15:22:51

Vorige topic - Volgende topic

Rudi

Was het maar waar,2 weken griep is nog niet over.Morgen maar even bij de dokter langs :(
Dr.Go-Fast...

Reitse

Rudi

Dr.Go-Fast...

Mellow_yellow

SARS? Of Vogelpest....  :o

s©ub@

Lijkt me trouwens wel grappig als net voor Alsfeld Diablo moet gaan tanken en er zo ff een stuk of 10 van die nederlandse roffels voorbij komen vliegen... word dan een duur dagje Alsfeld (hij had niet gezegd dat ie zelf ook moest rijden als we hem voorbij kwamen toch?)

;D

ohw;
btw; wij komen waarschijnlijk ook!
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Rudi

Die duitsers zullen opkijken met al die hollanders ;D Zal ik even een nieuw topic openen,want dit wordt een beetje onoverzichtelijk...
Dr.Go-Fast...

s©ub@

niet zozeer onoverzichtelijk... alleen een beetje offtopic :)

btw;
@marc: denk je dat feritta voor die tijd binnen is?

Mellow_yellow

s©ub@

mooi!!!

roffel ik ook weer met een klein beetje meer vermogen en minder groot turbo-gat naar Alsfeld... hebben we al verzamel plaatsen trouwens?

Rudi

Bergh,of Venlo lijkt me het meest voor de hand liggend.Even de 2 op en bij Castrop-R de 45 op,dan ben je er zo ;)
Dr.Go-Fast...

s©ub@

venlo klinkt goed wat mij betreft... hoelaat? Gewoon de laatste pomp bij de grens of ff uitvoegen net voor het oude douane kantoor?

Rudi

Citaat van: scub@ op 01-05-2003 20:06:58
venlo klinkt goed wat mij betreft... hoelaat? Gewoon de laatste pomp bij de grens of ff uitvoegen net voor het oude douane kantoor?
Mag wat mij betreft beide,als we daar om een uur of 8 afspreken,zijn we mooi voor de middag daar.Mag ook iets eerder maar ook niet te vroeg want om 9 -10 uur is het daar ook nog vrij rustig.Ik weet ook niet wat de anderen willen....het duurt trouwens 2 dagen,maar ik ga ,s avonds wel weer naar huis ;)
Dr.Go-Fast...

s©ub@

ik/wij gaan alleen de 25e

en ik stel inderdaad voor om rond 9 uur bij de douane post op de grens bij venlo te verzamelen...

[nb; ik rij niet voorop hè? anders heb ik het dadelijk weer gedaan als we niet aankomen <grin>  ;D]

Remy_W.

Ik ga 't vanavond ff allemaal op m'n kaart bekijken, en dan horen jullie of 't mij ook gaat schikken :)

Ik blijf trouwens wel 2 dagen :D
Talkin' bout adrenaline!

rogier

Ik ben er ook bij, 9 uur in Venlo. Wie opent het nieuwe topic?