In 1 maand tijd - twee 850's kwijt...

Gestart door Ron850tdi, 30-06-2007 01:05:48

Vorige topic - Volgende topic

Ron850tdi

Vorig weekend mijn Yamaha 850 opgeruimd en ingeruild tegen een dikke Suzuki 1000 - en nu gebeurt me afgelopen donderdagmorgen het volgende:

En ik deed niks verkeerd!! er zat zelfs rechtsvoor nog een deuk van de paal die ik rechts in de berm nog heb geraakt... tegenligger reed rechtdoor ipv de bocht om... je ziet het gebeuren en je denkt: hé, die gaat over de dubbele streep, dit gaat fout - en BOEM daar had ik de airbag al voor me en rook!rook! ik d8 "ERUIT!" en was o zo blij dat al mn ledemaatjes nog goed waren...

:'(
Dag IJsbeertje - bedankt voor alle fijne en mooie kilometers, bedankt dat ik er zonder kleerscheuren kon uitstappen.  :-\

We gaan sparen. Het wrak brengt nog een mooie prijs op... geluk bij een ongeluk!  :)

PS - wat een verschil in deuken hè... mijn volgende wordt weer een Volvo!!  ;)

-D©©©L-

Ai ai ai,  dat is minder joh !  :-[

En hoe is het nu met jou, verder geen letsel ?

BenC70ES

Auw, serieuze klapper!

Gelukkig ben je ongedeerd  :eusa_clap:

Succes met de afloop...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

elianmars

Als ik die foto zo eens bekijk, heb ik het idee dat de andere bestuurder misschien verblind zou kunnen zijn door de zon.

Hoe dan ook, het is niet leuk om een 850 er zo bij te zien staan.....  :'(

Sterkte verder!!

KUKO (Rob)

Dat is zonde gelukkig zelf niets .Zet m gelijk in t NO GO topic. :eusa_wall:

Niek

Oei dit zijn de mindere berichten.......
Gelukkig heb je er zelf niks aan overgehouden, dat is het belangrijkste, maar natuurlijk erg jammer van je 850.

Sterkte ermee!!!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Eugene

zo, dat is schrikken!

Gelukkig heeft de Volvo zijn werk goed gedaan en de klap voor je opgevangen :)

If it's not blown, it sucks...

The Saint

Dat loopt relatief goed af Ron... wel heel jammer van je auto  :'(

Always look on the bright side of life: Strax lekker shoppen voor een nieuwe  :D
No shirt no shoes, no pinball

onnaj

Doodzonde! Maar idd blij dat je er zelf zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen. Dan ben je toch blij dat je een grote Volvo om je heen hebt!

Marc O.

Wat jammer van zo'n mooie witte!  :'( Gelukkig heb je het er zelf goed vanaf gebracht. Is de schade dermate dat het niet meer kan worden gerepareerd? Het verschil in schade is inderdaad frapant. Wat was die andere auto voor iets? Wordt de volgende weer een 850?
...The Nile isn't just a river in Africa...

Johann

Dasjammer ja..  :eusa_wall:

Blij dat je er goed uit bent gekomen en ik hoop dat je een waardige vervangen kunt vinden.

Sterkte  ;)

Ron850tdi

Hey allemaal - Ron is verder ongedeerd hoor. Wat schrammetjes op de linkerpols van zn horloge, wat spierpijntjes in de schouders/nek, volgens de huisarts gaat dat allemaal goed komen.

Mn IJsbeer is total-loss. Dankzij tijgerwerk van Peter van de Combigarage gaat de verzekering me een mooie prijs uitkeren...  ;)

Tja, net dinsdag 4 nieuwe banden laten monteren, de airco was net drie weken geleden volledig vernieuwd (verdamper, compressor) - ik ben blij dat ik daar nog even goed van heb kunnen genieten.  8)

Het gebeurde om 08.15, ik was op weg naar mn werk. De foto toont veel zon, maar de bestuurster van de Nissan Primera (dat was de andere auto, wie had m herkend?) had daar geen last van gehad, aangezien de weg net achter een bos wegkomt en dan mijn kant opdraait, ze verklaarde dat de auto gewoon doorschoof dus ik denk "te hard, te glad, banden kaal of een mooie combi van die drie". Al met al, als ik naar mn auto kijk, was het nog een beste kleun - wat weegt zo'n Primera nou? En zie eens hoe ver ik met mijn vaart van 30-40 (ik trok net op na een afslag, je ziet het STOP bord nog rechts bovenin de foto) in de berm ben beland...

Ik heb de foto zo genomen omdat ik mijn auto er het beste op kreeg, met mn mobiel de LG Shine met dat prachtige metal-display waar je in de zon staand geen kl#ten op kunt zien van het reflecteren - ik heb het nummer van mn werk wel 12 keer moeten intoetsen voor ik het goed had (adrenaline ook hè). Eenmaal op het werk was mn koppie net zo wit als de auto... is wel weer bijgetrokken inmiddels.

Bedankt voor alle support! De volgende wordt weer een 850-derivaat: V70 classic of V70 II, we sparen.

;)

daytonawim

Ron, laat die nek pijn vast leggen in je medisch dossier, uit ervaring weet ik
dat dat (soms) nog wel eens een naar staartje kan krijgen, dan kan je  namelijk
altijd terug vallen op je of de veroorzaker zijn verzekering !!!

M a r c

Bij een botsing is het zaak om de energie te absorberen die vrij komt. Dus daarom zie je dat jouw Volvo keurig gebruik maakt van de kreukelzone om die energie op te nemen zodat voor de inzittenden de klap minder hard is. Prima dus  :eusa_clap:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Esveldt

Gadverpielekes, da's minder!

Gelukkig heb je zelf niks.

Jammer van die mooie witte. Succes met je zoektocht naar een andere!