Meetingske 13 Apil 2008

Gestart door Volvo Felipe, 30-06-2007 22:20:04

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Gewoon zeggen dat je Eugene heet. Die heeft inmiddels zoveel 850's dat ze vast wel geloven dat ie ook een CY heeft ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rhodesian

bedankt vanaf nu heet ik Eugene

Scooby Doo

Citaat van: rhodesian op 13-04-2008 10:59:02
bedankt vanaf nu heet ik Eugene

OK, tot seffens Eugene.

;D ;D
Puppy Power!!!

fearless

Zijn er al foto's ??   :eusa_whistle:

BartusKN

Citaat van: fearless op 13-04-2008 12:02:29
Zijn er al foto's ??   :eusa_whistle:

denk het niet wij zijn er niet geweest :P

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Spin!

Oh ja...ik kom niet ( beetje laat ) heb iets te grote knal voor munne harses gehad met potje voetbal ( nee, ik was niet in Euroborg...)

Jammer, denk wel dat ik een leuke dag heb gemist  :-\

www.vm-parts.nl

Freakybaby

Ik kwam ook nog even aanwaaien rond 13.30... Er is natuurlijk altijd iemand nodig om de uitgang te blokkeren  :eusa_shifty:

Bij aankomst kwam ik vrijwel meteen Joost en Chris tegen. Wepster volgde al snel Met opmerkingen over kleine oogjes enzo Weppelien was er ook bij.

Stond een boel moois. En de meeting was erg goed geregeld!

Na een hotdog als ontbijt lunch en een kop koffie nog gezellig staan kletsen met een paar mensen. De C70 van Dave was irl ERG mooi  :eusa_clap: Wat een steriele omgeving onder de kap  :eusa_clap:

Na een uurtje daar geweest te zijn kondigden Wepster en Joost aan richting limbabwe terug te gaan, dus ik besloot ook maar mee te gaan rijden. Na 20 minuten wachten op Wepster gingen Joost, Chris en ik toch maar rijden. Sluit Wepster nog voor de ring toch aan  :evil:

Op de terugweg nog wat foto's geschoten tussen het bellen door.

Nog even met Joost staan kletsen bij het aftanken in Opgrimbie, Wepster had blijkbaar geen zin in goedkope brandstof  :evil:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Chris

Het was een leuk dagje! Ik heb weer wat voor mij tot nu toe onbekende forumleden ontmoet; kan ik weer wat meer gezichten bij nicks en avatars plaatsen :eusa_clap: Het was erg gezellig jongens!

Zoals reeds gezegd was de meeting goed geregeld. Ook positief dat het weer uiteindelijk toch behoorlijk goed was. Op de heenweg regen :eusa_wall: (zonde van "mijn poetswerk"), maar ik heb daar geen druppel gezien ;D

Kortom, leuke dag. De paar foto's die ik heb gemaakt zal ik nog wel even posten op een later moment.

Nu nog afwachten of de acceptgirobrigade me te pakken heeft gekregen, volgens mij niet :azn:. Op de terugweg tot drie keer toe bermnazi's gespot...

Ludo

het was inderdaad een mooie en gezellige dag.
heel goed geregeld Felipe!.
ook weer van alles mooie exemplaren gezien, zowel oud als nieuw.
zelfs het weer was goed.  :D

Taranis

Citaat van: Freakybaby op 13-04-2008 17:22:47

Wéér zo'n prutser die in de regen rijdt zonder z'n lampen aan :evil: :eusa_whistle:

@®-

Freakybaby

Citaat van: Taranis op 13-04-2008 17:44:50
Citaat van: Freakybaby op 13-04-2008 17:22:47
http://img.photobucket.com/albums/v513/freaky626/Photo-0183.jpg

Wéér zo'n prutser die in de regen rijdt zonder z'n lampen aan :evil: :eusa_whistle:

Sja, is het zon dan zit ie hinderlijk in je spiegel te schijnen met die xenon, gaat het regenen doet ie ze uit  :eusa_wall:

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Freakybaby