C70 meeting zondag 16/09/2007 in Naarden om 10.00u

Gestart door The Saint, 01-07-2007 11:54:59

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Ik BEN BENieuwd BEN  :-\ ;D

@C70 t5: Ik schat in dat veel mensen jouw C70 weleens IRL zouden willen zien!
No shirt no shoes, no pinball

Ben

Gezien het toeristische karakter van de stad Naarden en het feit dat het er op zondagen erg druk is lijkt mij een vroege starttijd aan te bevelen om een kans te hebben dat niet alle mooie fotoplekjes al zijn volgeparkeerd.
- Kan iedereen om 9 uur in Naarden zijn?

The Saint

Citaat van: Ben op 28-07-2007 08:50:02
Gezien het toeristische karakter van de stad Naarden en het feit dat het er op zondagen erg druk is lijkt mij een vroege starttijd aan te bevelen om een kans te hebben dat niet alle mooie fotoplekjes al zijn volgeparkeerd.

Voor mij geen probleem.

MarkoC70T5

Voor een keer zal ik dan ook maar eens vroeg vertrekken :-P
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Dave T5

Zal mijn best doen om ook te komen stuur maar een adres dan vind de gps het wel, is wel vroeg vertrekken 2uurtjes rijden
maar we zien wel

llinssen

Vanuit Utrecht wordt dat wel moeilijk....    8)
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

animalT5R

Citaat van: The Saint op 28-07-2007 10:15:04
Citaat van: Ben op 28-07-2007 08:50:02

Voor mij geen probleem.

Hoor net , gezien ik met saint oprij , het geen probleem is  ::) ;) ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Ben

Gisteren was het lekker fietsweer en dus maar eens naar Naarden gefietst om lokaties te spotten en wat foto's te maken met de mobiel.

Dit wordt de verzamelplek. Adr. Dortsmanplein

Hier kunnen 10 auto's onder de bomen staan voor een fotoshoot.
De poort is tegenwoordig helaas niet meer voor auto's toegankelijk.

Vervolgens een ritje door de vesting naar:

En dit is boven op de wallen met uitzicht over de vesting

We kunnen in Naarden het vestingmuseum bezoeken en wat eten en/of drinken.
Op zondag is alles open in de Vesting.

Daarna is de voorlopige planning een rit via Bussum, Laren en Blaricum naar Huizen. (ca. 15 km)
Als jullie een langere rit willen om wat meer van 't Gooi te zien kan dat natuurlijk ook. Een optie is bv. bezoek aan Beeld & Geluid in Hilversum. (Toegang 13,50 pp + P-garage). Maar we kunnen ook Vliegveld Hilversum in de route opnemen.

Barry_C70

I'm a little confused, so is this the definite location for Sept 16 or is this just a suggestion?

It all sounds great except I'm not too interested in the Beeld en Geluid or Vliegveld idea, but that's just me.

Ben

Citaat van: Barry_C70 op 29-07-2007 19:55:47
I'm a little confused, so is this the definite location for Sept 16 or is this just a suggestion?

It all sounds great except I'm not too interested in the Beeld en Geluid or Vliegveld idea, but that's just me.

Ja, de locatie is Naarden

The Saint

Ziet R schitterend uit Ben, goed gefietst!!  ;)

Ik ben het wel met Barry eens. Met al onze C70's naast elkaar heb ik geen behoefte meer aan musea e.d. WEL in eten & drinken  ;)

De rest is echt top  :D

Flipjes 850 R

Citaat van: Ben op 29-07-2007 20:16:58
Citaat van: Barry_C70 op 29-07-2007 19:55:47

Ja, de locatie is Naarden

http://www.vestingmuseum.nl/images/luchtfoto%20Naarden%208.jpg
Ik heb dan wel geen c70, maar een meeting op nog geen km afstand van waar ik woon kan ik natuurlijk niet laten gaan !!!
Dit wordt m'n eerste meeting  :eusa_dance: :eusa_dance:, heb nu al zin om te kijken.
Ik woon in de wijk rechts boven op de foto.......
855 R Automaat Dark Olive Pearl

R.Bijl

mag ik ook komen kijken.........? ;D :eusa_doh:
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

The Saint

Deelnemers zondag 16 september so far:

Zeer waarschijnlijk aanwezige C70's:

1-FelixB
2-Barry_C70
3-BenC70ES
4-face.flava
5-Topsport180
6-llinssen
7-MarkoC70T5
8-Peter
9-The Saint
10-M a r c
11-Werner  
12-Anorice  (een goede vriend van me heeft eergisteren zijn C70 T5 gekocht , de oude eigennaar van mijn banaantje  )

Misschien aanwezige C70's:

Andere zeer waarschijnlijk aanwezige Volvo's:

13-Ben (XC70 - Black Sapphire)
14-animalT5R
15-R.Bijl
16-Flipjes 850 R

Barry_C70

First the Saffron meeting, and now the C70 meeting, man I love being the center of attention ;D