C70 meeting zondag 16/09/2007 in Naarden om 10.00u

Gestart door The Saint, 01-07-2007 11:54:59

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Citaat van: R.Bijl op 15-09-2007 22:45:48
t`zal er voor mij nog om hangen..... :-\ zoals ik me nu voel ben ik er niet bij,als ik er niet ben wens ik jullie allen een leuke meeting.

Robin

Beterschap Robin.

Ik voelde me gisteren ook niet helemaal 100%, maar inmiddels gaat het weer.

Zijn jullie al onderweg? (niet dat ik antwoord verw8  ;D)

Gisteren eerst de auto grondig gewassen, met een pincet het profiel van de banden schoongemaakt en daarna nog uren bezig geweest met MacGyvers  ;D oh nee, binnen 10 min laten wassen en in de was bij de wasstraat!

Nou tot strax dan..

The Saint, met een kladblaadje als routeplanner  :-\
No shirt no shoes, no pinball

Ludo

Citaat van: The Saint op 16-09-2007 08:18:17
met een pincet het profiel van de banden schoongemaakt

er heeft je toch niemand bezig gezien hoop ik?.

:evil:

Sterre

pffff balen is dit, Sterre, en FelixB zijn al sinds half-11  aan het proberen onze contactpersoon te bellen om aan te sluiten, maar we krijgen helaas geen contact.

Jammer dat er geen programma bekend is, waar iedereen bijvoorbeeld om 3 uur is.....

Sterre had zo graag de Saffron´s coupe´met zwart interieur gezien en FelixB de cabrio´s (in zwart of 422)....

Hopelijk tot heeeeeel snel, want we hebben hier lang naar uitgekeken.

Groetjes, Felix en Odi (Sterre)
Ah joh, vlieg op en pluk sterre...

de geneRaal

sorry voor de telefoon pics ............. ::)
Blackstone under construction

de geneRaal

Turbobiker

De gaafste? De C70 van Dave. Supergedurfd, maar perfect uitgevoerd.

De strakste? Die van Marc, gewoon keurig, alles precies goed. (hoewel er enkele bijna net zo perfect zijn!)

De mooiste? Sorry jongens... :eusa_shifty: Hector... :angel:

(Turbobiker was maar effe langs gebiket, was te mooi weer om benzine te verbranden 8) )
De Tussenpaus

viking_in_shorts

Van wie is die zwarte met (denk ik) BSR embleem op de grille en canisto's? Zie er wel erg strak uit zo, helemaal zwart.

Nog een rood lampje in de grille en je kan 's nachts gaan rijden :eusa_whistle:

llinssen

Citaat van: Sterre op 16-09-2007 13:20:55
pffff balen is dit, Sterre, en FelixB zijn al sinds half-11  aan het proberen onze contactpersoon te bellen om aan te sluiten, maar we krijgen helaas geen contact.

Jammer dat er geen programma bekend is, waar iedereen bijvoorbeeld om 3 uur is.....

Sterre had zo graag de Saffron´s coupe´met zwart interieur gezien en FelixB de cabrio´s (in zwart of 422)....

Denk dat ik die contactpersoon was.... kwam er om 10 uur (toen ik FelixB wilde bellen of hij het nog ging halen) achter dat ik mijn telefoon vergeten was.  :-[  Hoop dat je het met de routebeschijving van Ben nog hebt kunnen vinden dat het eindpunt Huizen was.

Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Flipjes 850 R

Het was gezellig ( m'n eerste meeting, zullen nog vele volgen ). Het was een duidelijke thuis wedstrijd. Uit en thuis nog geen 30 km. Niet eens lekker warm kunnen rijden dus, maar ach
Ondanks dat het een c70 meeting was, ook genoeg anders. En.... 3 keer 850 R op een rij. Evtuele andere foto's volgen wel , maar ik moet nog wat kentekens weghalen.

855 R Automaat Dark Olive Pearl

face.flava

Citaat van: viking_in_shorts op 16-09-2007 16:44:31
Van wie is die zwarte met (denk ik) BSR embleem op de grille en canisto's? Zie er wel erg strak uit zo, helemaal zwart.

Nog een rood lampje in de grille en je kan 's nachts gaan rijden :eusa_whistle:

Yep das de mijne,....... geen rood lampje en toch 's nachts rijden :D
Het was erg gezellig, ook voor mij de eerste meeting. De C70 meeting is zeker voor herhaling vatbaar! Uhm, een soort nationale C70 dag?
Ik heb een aantal leuke foto's maar ik moet ook wat kentekens "wegshoppen" (nieuw werkwoord :D ).

Sterre

Citaat van: llinssen op 16-09-2007 16:56:16
Citaat van: Sterre op 16-09-2007 13:20:55

Denk dat ik die contactpersoon was.... kwam er om 10 uur (toen ik FelixB wilde bellen of hij het nog ging halen) achter dat ik mijn telefoon vergeten was.  :-[  Hoop dat je het met de routebeschijving van Ben nog hebt kunnen vinden dat het eindpunt Huizen was.

We wisten helaas niet tot hoelang het zou duren... en om éérst ruim een uur, (met een jongmens van 5 in de auto) heen te rijden en vervolgens niemand meer tegen te komen dan weer terug te rijden...ben bang dat die terugweg dan iets minder gezellig geweest zou zijn...

Echt heel jammer, maar een volgende keer beter...
En dan heerlijk genieten van die mooie Saffron's met zwart interieur...
Ah joh, vlieg op en pluk sterre...

de geneRaal

CiteerUhm, een soort nationale C70 850 dag?
;D

viking_in_shorts

Citeer

CiteerUhm, een soort internationale C70 850 dag?

;D

Ben er graag bij de volgende keer!

Rayman

Hector sloeg mooi aan vanmorgen, dus ik ben even die kant op gekacheld.

Mooi weer, mooie bonte verzameling C70's. Wat is het toch een tijdloos model; de totale lijn van zo'n C70 classic is echt zo sexy. Het verzamelpunt was erg goed gekozen. Een leuke rit door een zeer mooi stukje nederland (wat een landgoeden kom je daar tegen). De rit van/naar de regio was heerlijk, lekker gegeten (vooral de appeltaart met slagroom; die was lekker joh! ;D ;)).

Ben, bedankt voor de organisatie. Rudy, bedankt voor het initiatief.

Goed bezig! ;D

Gr Remond

M a r c

Gave en gezellige meeting!  :eusa_dance:

Hier een paar foto's:

mooi rijtje

the dog

toch handig zo'n hond

bling 1

bling 2

bling 3

eigenlijk zijn ze allemaal mooi!