C70 meeting zondag 16/09/2007 in Naarden om 10.00u

Gestart door The Saint, 01-07-2007 11:54:59

Vorige topic - Volgende topic

face.flava

Leuk foto's Marc!

PS. Die havenburgers waren echt goed..... ook voor herhaling vatbaar  :P  :eusa_shifty:

Turbobiker

Citaat van: Turbobiker op 16-09-2007 16:30:44
De strakste? Die van Marc, gewoon keurig, alles precies goed. (hoewel er enkele bijna net zo perfect zijn!)

Sorry, die van Yvette... :eusa_shifty:
De Tussenpaus

Emiel

MarkoC70T5

De gaafste? De C70 van Dave. Supergedurfd, maar perfect uitgevoerd.

De strakste? Die van Marc, gewoon keurig, alles precies goed. (hoewel er enkele bijna net zo perfect zijn!)

De mooiste? Sorry jongens... :eusa_shifty: Hector... :angel:

(Turbobiker was maar effe langs gebiket, was te mooi weer om benzine te verbranden 8) )

Zag ik jouw auto niet in de straat er naast staan :-P
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

M a r c

Citaat van: face.flava op 16-09-2007 20:07:04
PS. Die havenburgers waren echt goed..... ook voor herhaling vatbaar  :P  :eusa_shifty:

Ach... alles waar je lang op moet wachten is lekker  ;)  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Rayman

Mooie foto's Marc!  :eusa_clap:

8)

LOL. Ik zat bij aankomst op de parking al te denken:
"Heej...Mooie fotolocatie!"  ;D

face.flava

Citaat van: M a r c op 16-09-2007 20:23:33
Citaat van: face.flava op 16-09-2007 20:07:04

Ach... alles waar je lang op moet wachten is lekker  ;)  ;D

Zeg maar, geduld is een schone (en lekkere) zaak

Turbobiker

Citaat van: MarkoC70T5 op 16-09-2007 20:20:06

(Turbobiker was maar effe langs gebiket, was te mooi weer om benzine te verbranden 8) )

:angel:

;D
De Tussenpaus

fearless

Pfff wat een patsers die 850 rijders, kom we zetten allemaal de auto met de voorwielen in het gootje. Is het net of ze laag zijn.  :eusa_snooty:  :eusa_think:

Maar ziet er wel gezellig uit.  ;D

llinssen

Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

t5karel

Citaat van: MarkoC70T5 op 16-09-2007 20:20:06

Plantenspuit in de kofferbak om kunstzweet te maken op voorhoofd en rug ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

viking_in_shorts

Zo te zien was ik hier echt graag bijgeweest. Volgende keer toch maar 'n stukkie toeren dan.

The Saint

Yep! Was weer geslaagd. Ben, zeer bedankt voor je voorbereidende werk en de routebeschrijving. We reden met een aantal mensen toch nog fout, maar dat lag zeker niet aan jou...  ;)

Een leuke 'wijk', 't Gooi. Veel bomen ook, wat maar weer eens bewijst dat de grote SUV's en snelle sportwagens die je daar ziet heel goed zijn voor het milieu  ;D Open rijden met je cabrio is daar in deze tijd van het jaar trouwens wel gevaarlijk, er valt weleens wat uit al die bomen.. ik schrok me de t*f*s..

Geinig dat Turbobiker de meeting per fiets bezocht (in gave South Park outfit!!), jammer dat hij zo slecht heeft opgelet: Lars, de auto van Yvette heeft r.a. wat schade aan het scherm. Ik denk dat Yvette strakker is dan haar C70...  ;) Dat Hector echt een beauty is heb je dan wEl weer goed gezien.

I finally met my match today: met 88.000 km d8 ik aardig laag te zitten, maar vandaag toch echt 65.000 km op de teller zien staan van die zilvergrijze C70  :o

Ook heel leuk vond ik de komst van Comdutch (via Autoweek forum op onze meeting geattendeerd), die al 8,5 jaar in zijn C70 rijdt, en de auto nieuw gekocht heeft! En ik heb begrepen dat er nog heel wat jaartjes bij gaan komen  8)

En natuurlijk Dave uit Belgie met zijn bizarre C70. Leuk dat we 'm nog ff aan het werk konden zien/horen, net als de C70 van Yvette (wat kan die rijden trouwens...) Het was sowieso een internationaal gebeuren, want naast Dave was er nog een rode C70 convertible uit Sweden en een Poolse met haar Amerikaanse vriend in "a streetcar named Sharon..."

Plaatjes zijn niet mijn sterkste kant, dus dat laat ik maar aan anderen over. Dit heeft mijn telefoon onderweg nog geregistreerd (komt niet echt uit de verf, maar was een flinke posse bikers):

Off topic:
Laatst tijdens mijn werk de volgende foto gemaakt:

No shirt no shoes, no pinball

M a r c

Er zijn toch wel meer foto's gemaakt? Of ben ik gewoon ongeduldig?  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Barry_C70

Once again a fantastic meet even if I did arrive about an hour late. It was great to see familiar faces and to meet new ones! Ben, thanks for the the organization and fun route and Rudi for the initiave and fronting the bill, oh no wait, that last bit didn't happen ;D

Yvette's ride sounded amazing, Karl's car looked very sinister, Dave's car was different to say the least, but the different combos of headlights, colors, rims and in once, bodykit choices made it a great C70 meet! Good to see other car owners show up as well (including the mega rice at the end!)

I'll share some of the pics though most of them are the same as those already posted, though I await a few more pics from Marc as I borrowed his camera to take a few shots and Marco who took similar pics ;)