Prancing Moose, ik ga bestellen! Wie wil er mee liften!

Gestart door Esveldt, 04-07-2007 11:28:50

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Grappig Gunnar, beiden sticker setjes die je verstuurd vinden een nieuwe eigenaar binnen een straal van 25km  ;D
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

elianmars

Citaat van: elianmars op 25-07-2007 23:33:33
Citaat van: Gunnar op 25-07-2007 23:31:54
ElainMarcel, heb je ze al aangekregen? Show us the pictures :-)

De post bezorgt helaas nog niet binnen een dag. Hopelijk heb ik ze morgen binnen.

:'(

Foto zal pas na de vakantie komen. Vandaag niks in de bus en morgenochtend gaan we er vandoor.....

Gunnar

Elainmars, je moet je prioriteiten leren stellen.

Ik ben blij dat je dus beseft dat je thuis moet blijven  ;D
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

elianmars

Citaat van: Gunnar op 26-07-2007 15:25:17
Elainmars, je moet je prioriteiten leren stellen.

Ik ben blij dat je dus beseft dat je thuis moet blijven  ;D

;D ;D

cas

Omdat vele MOOSE sticker topics worden samengevoegd, heb ik bewust de keuze gemaakt, om een oud topic op te zoeken, en daarin te posten!!

zelfs daar was nog keuze vrijheid in.

Hier hebben mensen het over bestelde setjes, in meerdere varianten, maar niet van alles zijn fotos geplaatst. mag alsnog  ;D   2e kans! of zijn ze er al weer afgevlogen door hoge snelheden op de a4....

ik zelf zit in dubio wat ik evt op de CY moet plakken..... dus zeker fotos van de CY met Moose stickers zijn welkom! 

en...... dit  helpt natuurlijk ook de eventuele verkoop van de stickers weer!  :eusa_dance:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

reneetje

Citaat van: cas op 11-02-2010 21:44:24
Omdat vele MOOSE sticker topics worden samengevoegd, heb ik bewust de keuze gemaakt, om een oud topic op te zoeken, en daarin te posten!!

zelfs daar was nog keuze vrijheid in.

Hier hebben mensen het over bestelde setjes, in meerdere varianten, maar niet van alles zijn fotos geplaatst. mag alsnog  ;D   2e kans! of zijn ze er al weer afgevlogen door hoge snelheden op de a4....

ik zelf zit in dubio wat ik evt op de CY moet plakken..... dus zeker fotos van de CY met Moose stickers zijn welkom! 

en...... dit  helpt natuurlijk ook de eventuele verkoop van de stickers weer!  :eusa_dance:

Kopen mag natuurlijk , maar plakken.... :eusa_snooty:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Ben

Jeetje, ben jij archeoloog?
Wat een oud topic maarrrrrr

ze zijn nog steeds leverbaar en nog veel meer dan toen!