ben van plan een 850 estate uit Japan uit halen.

Gestart door jansenemc, 05-07-2007 22:27:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elianmars


pwassink

Citaat van: Gmid op 05-07-2007 23:32:03
Ik zie een glad stuur.  :eusa_whistle:

Gut dat heeft de mijne ook een beetje, weet je nog Geert.
271000 stond erop toen we dat zagen ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Racingbrick

Citaat van: Gmid op 05-07-2007 23:32:03
Ik zie een glad stuur.  :eusa_whistle:

Idd, als dit een standaard kunsstof stuur is, hoeft ie met 2 ton nog niet zo glad te zijn...
Het is maar dat je het weet.

elianmars

't Is een lederen stuur:



Je moet wel vaak tanken met deze wagen, trouwens. Er gaat maar 18 liter in de tank.....  :eusa_shifty: :eusa_whistle:

Gmid

Volvo C30 '12

pwassink

Daar heb jij gelijk in .. ik zie idd een naadje ..  :eusa_wall:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

jansenemc

ja wat is die rode knop eigenlijk?

enne elienmars, bedankt voor de tip....dat zijn tips waar ik iets aan heb.

ik zie aan de intrieur ook allemaal bruine vlekken(vocht). en dat het leer gebruikt is.....in japan is het nu 37 graden dat zal het leer na 13 jaar ook geen goed doen.

ik heb met hun gecommuniseerd en ze zeiden natuurlijk dat de kmstand echt was. maar of er boekjes bij zaten wisten ze niet. die mensen daar hebben geen hol aan een overgebleven auto met aan linker kant, dus zie eigenlijk geen reden om de km terug te draaien als er daar toch geen markt voor is.

en van (japanse) colega hoor ik dat 95% van de bevolking met openbaar v.v naar het werk gaat.
maar reden tot twijvel houd ik zeker.

ik houd jullie op de hoogte of ik het doe of niet

Taranis

Citaat van: elianmars op 05-07-2007 23:50:30
Je moet wel vaak tanken met deze wagen, trouwens. Er gaat maar 18 liter in de tank.....  :eusa_shifty: :eusa_whistle:

Is vast ook niet erg vaak nodig, hij kan ook niet echt hard... max 140 op de teller.



:eusa_whistle:

Misha

Citaat van: Taranis op 05-07-2007 23:57:06
Citaat van: elianmars op 05-07-2007 23:50:30
Je moet wel vaak tanken met deze wagen, trouwens. Er gaat maar 18 liter in de tank.....  :eusa_shifty: :eusa_whistle:

Is vast ook niet erg vaak nodig, hij kan ook niet echt hard... max 140 op de teller.



:eusa_whistle:

Nou vooruit dan maar :


Zo vaak hoef je niet te tanken hoor, hij rijdt toch bijna 500 kilometer op 18 liter...

Ideale kandidaat voor LPG...
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars


Jeroentjuh

Is trouwens 1 van de eerste T5's, een '94er heeft nog oude dashbord schakelaars.....

jansenemc

ik hoor het al.

1 positieve reactie van iemand die het spannend vond om eens te proberen.

het meerendeel is toch sceptisch.

aan wat voor rijeigenschappen kan ik (als ik hem koop) merken dat het een de hele wereld is rond geweest?

jansenemc

#42
Citaat van: elianmars op 06-07-2007 00:00:53
Citaat van: jansenemc op 05-07-2007 23:56:26
elienmars

:eusa_snooty:
;D ;D

tnx....die neem ik in overweging.

deze auto is als hjet niks is aan de straatstenen niet te slijten denk ik.

Jeroentjuh

Ow is ook best een uitdaging, auto uit Japan halen, en wel makkelijk als je het verschepen zo kan regelen. Maar als het dan toch uit Japan moet komen was ik op zoek gegaan naar een mooie Supra of Skyline, die vind je hier niet veel, 850's wel ;)

Gmid

Tja... een postieve en de rest sceptisch. Op zich wel te begrijpen. Een beetje realistisch gezien is het importeren van een auto die hier in NL al veel te krijgen voor scherpe prijzen is, natuurlijk niet echt lucratief. Uit duitsland of ergens anders in Europa kan ik me nog een beetje voorstellen, mits de prijs extreem goed is. Maar van de andere kant van de wereld een auto halen die hier op de markt tussen de 3 en de 5k doet.

Natuurlijk is het een extreme uitdaging en respectvol als het allemaal lukt, maar realistisch gezien is het niet rendabel.
Volvo C30 '12