Het besluit is er de S70 Turbo gaat nu zeker weg :(

Gestart door onnaj, 06-07-2007 21:21:49

Vorige topic - Volgende topic

onnaj

Na heel veel wikken en wegen, zoals ook op het forum te lezen is heb ik toch een andere auto gekocht.  :'(In belgië zouden ze me een tweezak noemen...oftewel een twijfelaar omdat ik echt niet wist wat ik wilde. Ik heb er nu voor gekozen om echt goedkoop te gaan rijden. Ik vind de auto veel minder mooi maar om financiële redenen nu toch gewoon verstandiger. Hopelijk heb ik over een aantal jaar de centjes bij mekaar om weer of een S70 2.5T of een S70R te kopen.

Ik ga nu erg vreemd  :evil: en hoop dat jullie me het vergeven  :angel: Ik heb namelijk een Seat Cordoba Coupe 1.9 TDi Sport gekocht uit het jaar 2000.

Ik zal zeker nog regelmatig hier op het forum te vinden zijn! En thanks voor alle pogingen om mij toch over te halen om de S70 te houden.

Marc O.

Jeuj, ga je daar geen heel erge spijt van krijgen?
...The Nile isn't just a river in Africa...

Racingbrick

Tja, wat zullen we zeggen....
Zo lekker als je in je S70 reed zal je niet meer rijden vrees ik...
Probeer in elk geval nergens tegenaan de botsen... de veiligheid van de S70 ben je nu mooi kwijt, en die stoelen ook, waar je gewoon 12 uur op kunt zitten zonder problemen ook.
Als je eenmaal in de Seat rijdt, ga je met weemoed terug denken aan de roffel, en ik spreek uit ervaring...

Gunnar

Van een S70 tdi naar een turbo en dan naar een seat?

Ik heb eens een seat firmawagen gehad, dat zijn geen zetels maar houten banken.
En laat hem aub in de winder niet buiten staan want ik heb de eerste winter al langs het koffer mogen binnenkruipen.
Tweede winter twee sloten vervangen en derde winter was wat minder koud.

Je gaat spijt hebben denk ik.
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

kyro

Citaat van: Gunnar op 06-07-2007 22:21:21

Je gaat spijt hebben denk ik.

ach ja !  iedereen betaalt altijd, ERGENS 'n keer leer-geld

onnaj komt toch wel weer terug :angel:

Taranis

Citaat van: kyro op 06-07-2007 22:30:57
onnaj komt toch wel weer terug :angel:

Ach, kocht die Fearless-look-a-like ook niet zo'n opgevoerde molshoop? Na een half jaar meldde ie zich hier al weer. Denk dat je dus gelijk gaat krijgen :)

Topsport180

Een moeilijke maar noodzakelijke beslissing begrijp ik.
Ach zoals je zelf ook al schrijft, over een tijd kan het er weer heel anders uitzien en stap je wel weer in een roffel. Over Seat geen kwaad woord overigens, want ik heb 4 jaar met enorm veel plezier en zonder wat voor problemen dan ook 125.000 kilometer in een Leon 1.8 20V turbo gereden (2003). Ik denk nog wel eens aan dat bommetje terug  :eusa_think: Het is dat er een roffel voor in de plaats is gekomen!
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221

elianmars

Ach, als Onnaj gelukkig is met zijn Seat, wie zijn wij dan om daar moeilijk over te doen?  ;)

Veel plezier met je nieuwe wagen!

Snellebaksteen

Heb ik laatst niet zo'n plastic tractor losgereden met mijn 13 jaar oude 10v op gas???
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

elianmars

Citaat van: Snellebaksteen op 06-07-2007 23:32:35
Heb ik laatst niet zo'n plastic tractor losgereden met mijn 13 jaar oude 10v op gas???

Ja? En?  :eusa_think:

Snellebaksteen

Dan vraag ik mij af waar dat sport op slaat.... ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Rayman

Citaat van: Snellebaksteen op 06-07-2007 23:35:02
Dan vraag ik mij af waar dat sport op slaat.... ;D

Zie je verkeerd...Is net als de R-line van Volvo.
Moet sportief klinken maar trekt nog geen rookworst van tafel. ;D

Ludo

Citaat van: onnaj op 06-07-2007 21:21:49
Ik heb er nu voor gekozen om echt goedkoop te gaan rijden.

en ik steeds maar denken dat je een andere/goedkopere auto zocht.  :eusa_wall:

:evil:

rody

kennis had er ook een van 2001; rijd nu in een p. 205 gti 1.9 is de seat al lang vergeten.

overigens wel een redelijke auto die cordoba tdi, alleen erg saai.

@®-

Citaat van: onnaj op 06-07-2007 21:21:49
Na heel veel wikken en wegen, zoals ook op het forum te lezen is heb ik toch een andere auto gekocht.  :'(In belgië zouden ze me een tweezak noemen...oftewel een twijfelaar omdat ik echt niet wist wat ik wilde. Ik heb er nu voor gekozen om echt goedkoop te gaan rijden. Ik vind de auto veel minder mooi maar om financiële redenen nu toch gewoon verstandiger. Hopelijk heb ik over een aantal jaar de centjes bij mekaar om weer of een S70 2.5T of een S70R te kopen.

Ik ga nu erg vreemd  :evil: en hoop dat jullie me het vergeven  :angel: Ik heb namelijk een Seat Cordoba Coupe 1.9 TDi Sport gekocht uit het jaar 2000.

Ik zal zeker nog regelmatig hier op het forum te vinden zijn! En thanks voor alle pogingen om mij toch over te halen om de S70 te houden.
Jammer, Onnaj je had een hele mooie S70 (weet ik uit eigen ervaring) ik hoop dat je toch veel plezier gaat beleven van je slippertje. En we zullen je waarschijnlijk over niet al te lange tijd terug zien met weer een mooie Volvo  :evil: