Ik heb hem!!

Gestart door Nunki, 30-06-2007 17:45:08

Vorige topic - Volgende topic

rifwachter

gefeliciteerd met je aanwinst !
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Nunki

Citaat van: Jorge Hané op 07-07-2007 19:20:19
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de Wibra hier een excellent middel voor heeft, genaamd Dasty.
;D

heb ook vernomen dat je voor turbo motoren beter Cillit Bang gebruikt
;D

11 kleppertje

Van harte met je nieuwe 850, deze zomer ( wat het weer betreft niet ) kan voor jouw niet meer stuk.. Veel plezier.  ;)
Zucht !! en adem rustig door..

Nunki

Beste Roffelaars,

De Jaguar is vanavond verkocht! Wel met enige pijn in het hart, maar ik ben daarna meteen de T-5 gaan ophalen. Die stond zolang buiten de ring (gratis parkeren) geparkeerd in een buurtje met veel glasscherven  op straat en veel poolse auto's. Niet heel lekker geslapen vannacht.
Maar goed hij staat nu voor de deur en ik ben er super blij mee! Wat rijdt die lekker zeg. Je merkt echt dat het nog een 'jonge' auto is wat km's betreft. Alles gaat heerlijk soepel.
Ik denk dat deze lang bij me blijft  :D

Gr. Joost 

Marc O.

Nogmaals gefeliciteerd en veel roffelplezier. Blijf het jammer vinden van de Jag.... :-\
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Citaat van: Marc O. op 09-07-2007 23:19:27
Nogmaals gefeliciteerd en veel roffelplezier. Blijf het jammer vinden van de Jag.... :-\

Idem   :P ;D

Nunki

ja wrijf het er nog even in  :P
Het geld zal goed besteed worden. ;D

Nunki

Heb me vandaag ook aangemeld bij de 850 club!
Binnenkort even wat inkopen doen... met korting  :D
:eusa_dance:

jero

M a r c

Citaat van: jero op 12-07-2007 16:42:37
Gefeliciteerd! :eusa_dance:
Zoooo...  JIJ bent lang offline geweest  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

-D©©©L-

Citaat van: Nunki op 08-07-2007 16:31:19
Citaat van: Jorge Hané op 07-07-2007 19:20:19
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de Wibra hier een excellent middel voor heeft, genaamd Dasty.
;D

heb ook vernomen dat je voor turbo motoren beter Cillit Bang gebruikt
;D

nee nee, Dasty.

Inspuiten, eventueel wat wassen met een bokkepoot en dan afspoelen met een gietertje ofzo.
Hogedruk reiniger overbodig.
Daarna even de bougie gaten droogblazen met perslucht (anders wil hij wel eens op 3 of 4 poten lopen).