Hollands camping weer

Gestart door -D©©©L-, 10-07-2007 13:24:23

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

De schoolvakanties zijn al weer begonnen, en dus is het rustig in de straat.
Dat wil zeggen... weinig kinderen. Wel veel hollands camping weer  ;D

15 graden, regen en hagel

mehn

Jullie wonen echt in het verkeerde deel van Nederland. Hier schijnt al 2 dagen lekker de zon :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

-D©©©L-

Citaat van: mehn op 10-07-2007 13:32:04
Jullie wonen echt in het verkeerde deel van Nederland. Hier schijnt al 2 dagen lekker de zon :P
Zijn de vakanties daar al begonnen ?  ;) ;D

)()()sT

Gisteren was het inderdaad boven verwachting heerlijk weer  8)
Maar nu, ook nog steeds droog hoor  :D

HaRdCoRe-WeZ

Het onweert hier, de zon schijnt...maar er is de gehele dag nog geen druppel gevallen, terwijl 10km verderop de auto's stilstaan op de snelweg vanwege wateroverlast. Wicked!

GeertG

Citaat van: -D©©©L- op 10-07-2007 13:33:55
Citaat van: mehn op 10-07-2007 13:32:04
Zijn de vakanties daar al begonnen ?  ;) ;D

Het leven in het zuiden voelt toch wel heel vaak als vakantie  8)

Maar verleden week was het echt knudde; kids naar binnen/buiten/binnen/buiten/enz
Worden ze echt een stuk makkelijker van  :eusa_silenced:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Laserblue

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 10-07-2007 13:38:06
Het onweert hier, de zon schijnt...maar er is de gehele dag nog geen druppel gevallen, terwijl 10km verderop de auto's stilstaan op de snelweg vanwege wateroverlast. Wicked!

ja :eusa_wall:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

t5karel

Haha ;D.Lekker massaal aan de tentstokken hangen,het zoveelste spelletje ganzebord en weer die semievrolijke buurman met z,n plastic bekertje sinas,die onder de luifel zit te loeren samen met Ome Kees die er al 45 jaar staat ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

de boekhouder

volgens mij ben jij aan vakantie toe....    ;D
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Eugene

Het lijkt wel herfstvakantie

If it's not blown, it sucks...

Sbv

Heerlijk weer zo. Lekker weer om te werken. Ik gun de mensen die nu vakantie hebben dit weer niet, maar vindt het lekker om nu te werken.

The Saint

Ik zit in mijn eigen stacaravan redelijk dicht bij de kust van N-H. Voorzien van 5 sterren, een heerlijk restaurant, Wifi etc. etc. Vandaag gezwommen in mijn eigen badje  ;D Laatste paar dagen (de eerste van mijn vakantie) een heerlijk zonnetje (al verbrand..). Gisteren een waterhoos, maar daarna gewoon weer zon  :D

Je moet die 'voorspellingen' niet teveel geloven hoor!!
No shirt no shoes, no pinball

elianmars

Ik moest vandaag buiten werken en was al bang voor een nat pak, maar we hebben slechts twee keer een paar druppels uit de lucht zien vallen.

Verder was het de hele dag zwaar bewolkt en onweerde het rondom ons heen. Vreemde gewaarwording, hoor!

@®-

Citaat van: elianmars op 10-07-2007 22:30:17
Ik moest vandaag buiten werken en was al bang voor een nat pak, maar we hebben slechts twee keer een paar druppels uit de lucht zien vallen.

Verder was het de hele dag zwaar bewolkt en onweerde het rondom ons heen. Vreemde gewaarwording, hoor!
Wel leuk, ik zit niet zo heel ver van jouw vandaan en heb de hele dag zon gezien. Tenminste als je in de buurt van je woonplaats vandaag hebt gewerkt.

Sbv

Citaat van: elianmars op 10-07-2007 22:30:17

Hedenmiddag in Gouda toch best wel erg veel regen, hagel en onweer