Stootrubber mist uit schroefveer achter. Wie heeft er nog een liggen? OPGELOST

Gestart door CharlieFox, 10-07-2007 20:05:43

Vorige topic - Volgende topic

CharlieFox

Niet dat ik te beroerd ben om er een te kopen of zo, maar man, man wat een arbeidsintensief gedoe, dat zoeken. Geen sloop heeft 'm (veel bellen), ES ben ik vanmiddag geweest, ook niet. Brezan verkoopt dit soort dealerspul niet. En (enkele) dealers hebben 'm wel, maar niet op voorraad. Bestellen duurt een week, belachelijk! Morgen dus toch maar bestellen, zit niets anders op.

Heb vandaag bij ES (o.a.) zwaardere achterveren gekocht (E 90,00). Wil ik er dus morgen opzetten maar kan dus niet omdat ik dat stootrubber mis. Zie  plaatje uit Vadis, item nr. 12.

Dus als iemand (toevallig) zo'n ding in de schuur in de oude doos heeft ... (uiteraard betaal ik er voor).

By charliefox at 2007-07-10
Om een pas aangekochte auto te doorgronden moet je er eerst flink aan sleutelen ...

Schnappi

CharlieFox

Om een pas aangekochte auto te doorgronden moet je er eerst flink aan sleutelen ...

Ludo

ik snap dat allemaal niet goed.
bij iedere dealer is het toch zo dat als je voor een bepaald uur besteld, dat het de volgende morgen klaar op de bali ligt.

hier gaat dat toch zo, het zou me verbazen dat dat in NL anders is.

-D©©©L-

Citaat van: Ludo op 10-07-2007 21:29:02
bij iedere dealer is het toch zo dat als je voor een bepaald uur besteld, dat het de volgende morgen klaar op de bali ligt.

Alleen als spoed order, en da's slecht voor de korting.
Dus als je tijd hebt, waarom dan haasten ?

Ludo

slecht voor de korting?.
dat ligt dan toch aan de dealer/magazijnmedewerker.
ik heb nog nooit extra moeten betalen, er komt zowieso iedere dag nacht een levering, dan kan dat er ook wel bij...

CharlieFox

Citaat van: Ludo op 10-07-2007 21:29:02

Huh? Maar waar is "hier" dan? Anyway, bij de Volvo dealer dus niet, kom ik achter. Bij bijv. een Brezan wel. Vaak idd voor een bepaald uur besteld de volgende dag in huis. Net zoals bij "jullie" (?)

mehn

Citaat van: Ludo op 10-07-2007 21:33:02
slecht voor de korting?.
ik heb nog nooit extra moeten betalen, er komt zowieso iedere dag nacht een levering, dan kan dat er ook wel bij...

Nou, ik wel hoor. Sterker nog; als ze het moeten bestellen moet ik eerst gaan betalen. En dat ligt niet aan mij :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ludo

slechte relatie met de Volvo medewerkers mehn.  ;D

CharlieFox: 'hier' is Belgie.

mehn

Citaat van: Ludo op 10-07-2007 21:38:11
slechte relatie met de Volvo medewerkers mehn.  ;D

Ik denk eerder slecht beleid van die Volvo dealer. Mij zien ze door dit soort onzin zo min mogelijk.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ludo

Citaat van: mehn op 10-07-2007 21:36:34
Citaat van: Ludo op 10-07-2007 21:33:02
slecht voor de korting?.

Nou, ik wel hoor. Sterker nog; als ze het moeten bestellen moet ik eerst gaan betalen. En dat ligt niet aan mij :P

is toch gewoon belachelijk.
Volvo eist van hun dealers dat ze een aparte ruimte moeten beschikbaar stellen voor de nacht leveringen.
iedere nacht komt er een levering.
als je dan op tijd besteld, kan die levering makkelijk mee komen, zonder dat daar extra kosten voor moeten gedaan worden.