Duell's Volvo 850 T-5

Gestart door Duell, 10-07-2007 23:40:29

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Lekker spoilerloos houden, ziet er goed uit zo!

Freakybaby

Hele mooie auto! Mooi verhaal ook (op dat automaat probleem na dan)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

fearless

Hele mooie auto geworden.  :eusa_clap:

850 T5 Freak

Hele mooie T-5!  de R bumper staat hem echt goed man!!!  :eusa_dance:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Duell

Ik ben er zelf ook zeer in mijn nopjes mee.  ;D ;D
Eigenlijk is ie mooier geworden dan ik had verwacht.  :evil:
Die wielen zonder een R bumper, was gewoon een beetje een vreemd gezicht.

Vertigo

Citaat van: Duell op 10-07-2007 23:40:29

Even een klein vraagje voor de pro's hierzo, Als ik mijn auto vergelijk met andere standaard T-5's dan lijkt het wel of die van mij al verlaagd is?

Het zou kunnen dat jouw auto uitgerust is met een sportsline pakket. Die heeft een sportonderstel dat 2cm lager ligt dan het standaard onderstel.

Staat hem een stuk beter!

Je bewandelt een beetje dezelfde weg als ik kwa optische tuning. Die R-achterspoiler zal er bij jou dus ook wel komen denk ik ;D

Duell

Er kwamen 4 zwarte V70 deurgrepen op mijn weg, en die kon ik toch niet laten liggen.
Koste wat moeite om het bij de dealer bestelde slot passend te krijgen maar ook dat is gelukt.

En binnenkort een setje nog mooiere wielen.  :eusa_whistle: 

fearless

Citaat van: Duell op 26-08-2007 21:54:24
En binnenkort een setje nog mooiere wielen.  :eusa_whistle: 

Vertel vertel.  :eusa_think:

Trex 18" misschien ?

Flipjes 850 R

Echt een stuk beter zo met die grepen, een van de weinige   ;) dingen die ik ook nog wel aan het uiterlijk van mijn auto wil veranderen... 
855 R Automaat Dark Olive Pearl

R o b

Als je de Volans dan maar opslaat en niet verkoopt! :)

Duell

Citaat van: R o b op 27-08-2007 08:59:07
Als je de Volans dan maar opslaat en niet verkoopt! :)

Verkopen  :eusa_naughty: nee dat was ik ook niet van plan.
Maar om ze nu ongebruikt in de schuur te gaan laten liggen  vindt ik ook wat onzinnig.
Dus heb ik geruild met Flipjes 850 R, hij blij en ik blij. ;D

En nu ben ik dus de trotse eigenaar van een setje Titans  :eusa_dance: (Volans zijn zeker ook mooi, maar ik vindt dit nog iets mooier  :P )

Elke keer verbaas ik mij er toch over dat een ander setje wielen de hele auto eigenlijk veranderd.
Deze Titans geven de auto een veel krachtiger uiterlijk.

Oh ja voor ik het vergeet, ik heb recent ook nog een SC-805 gevonden. En met wat hulp van het forum de lampjes vervangen.

Gelukkig is er altijd wel weer iets om te vervangen, of om erbij te kopen dus ik ben nog lang niet klaar.  :eusa_angel:

Flipjes 850 R

He Tjeerd, ze staan zeker goed onder jou auto. Ik zie / lees dat het gelukt is met de lampjes van je nieuwe radio. Het was een te stil ritje he naar Naarden afgelopen vrijdag ? Ziet er goed uit, beter dan een niet-Volvo radio.
Was het trouwens zo warm bij jou , dat je de temp van de verwarming / airco op minimaal hebt staan ???
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Duell

;D Nee zo warm was het niet, maar m'n airco stond op Off  ;)

fbm

Citaat van: Duell op 11-07-2007 13:33:46
Een R spoiler, dat weet ik nog niet.

T-5R achterspoiler zal hem ook niet misstaan, zeker nu met die titans :eusa_dance:

En heb je de wissers al?

Duell

Citaat van: fbm op 17-09-2007 11:59:11
Citaat van: Duell op 11-07-2007 13:33:46
Een R spoiler, dat weet ik nog niet.

T-5R achterspoiler zal hem ook niet misstaan, zeker nu met die titans :eusa_dance:

En heb je de wissers al?

Nee geen spoiler  :eusa_think: of toch wel........
De koplampwissers heb ik al, ik moet alleen nog de moed bij elkaar rapen om m'n voorkant te gaan demonteren om die dingen erin te hangen. :eusa_shifty: