Duell's Volvo 850 T-5

Gestart door Duell, 10-07-2007 23:40:29

Vorige topic - Volgende topic

Duell

:'(
Tis over.
Ik heb de laatste tijd al last van vette onderdruk. (euh 355.000 km op 1 turbo ? )
En een behoorlijke lekkende stuurbekrachtigingspomp.
Daarnaast de alsmaar stijgende benzineprijzen, terwijl ik mijzelf genoodzaakt zie om steeds meer kilometers te gaan maken.

Een G3 auto scoren is de enig optie.
Veel auto's bekeken maar natuurlijk heb ik op dit moment nogal last van een krappe beurs.
Uiteindelijk een niet al te mooie maar wel goedrijdende S70 2.4 140 pk Bifuel gevonden uit 99.

Garage gaf mij nog 2000 voor mijn auto.
Gezien de problemen leek mij dat wel redelijk.
Jammer van mijn wielen en bumper want zonder die wou hij geen 2000 bieden.
Maandag zal ik auto's ruilen.

Ach ik zal mischien ooit wel weer eens een 850 kopen. Die blijven toch het mooist.
In de tussentijd lever ik qua rijcomfort niet in dus ach......... :eusa_eh:

Jantje Lacht Jantje huilt  :eusa_shifty:

J a a p

Waarom verkoop je m niet particulier man? Eeerst Titans en bumper verkopen, dan auto.
Wannabe C70 rijder.

BartusKN

Zonde want het is zon mooiert

Citaat van: VolvoJaap op 18-06-2008 20:30:59
Waarom verkoop je m niet particulier man? Eeerst Titans en bumper verkopen, dan auto.

Denk dat je dan nog meer dan 2000euro kan opbrengen qua onderdelen. In my opinion

axelvr

Citaat van: BartusKN op 18-06-2008 20:40:03
Zonde want het is zon mooiert

Citaat van: VolvoJaap op 18-06-2008 20:30:59

Denk dat je dan nog meer dan 2000euro kan opbrengen qua onderdelen. In my opinion

je kunt eens checken bij "hunters volvo parts" wat hij er voor wilt geven (in onderdelen of totaal)

gr

big ben

CiteerMaandag zal ik auto's ruilen.

dorpelstrips eruit?? ::) past zoweer.............heb je nog een herrinering :angel:

maar toch Tjeerd................jammer, veel energie en geld erin gestoken :-\ succes met de s70, het wordt zeker een stuk leuker aan de pomp ;)

Jeff

Citaat van: Duell op 18-06-2008 20:08:17
:'(
Tis over.
Ik heb de laatste tijd al last van vette onderdruk. (euh 355.000 km op 1 turbo ? )
En een behoorlijke lekkende stuurbekrachtigingspomp.
Daarnaast de alsmaar stijgende benzineprijzen, terwijl ik mijzelf genoodzaakt zie om steeds meer kilometers te gaan maken.

Een G3 auto scoren is de enig optie.
Veel auto's bekeken maar natuurlijk heb ik op dit moment nogal last van een krappe beurs.
Uiteindelijk een niet al te mooie maar wel goedrijdende S70 2.4 140 pk Bifuel gevonden uit 99.

Garage gaf mij nog 2000 voor mijn auto.
Gezien de problemen leek mij dat wel redelijk.
Jammer van mijn wielen en bumper want zonder die wou hij geen 2000 bieden.
Maandag zal ik auto's ruilen.

Ach ik zal mischien ooit wel weer eens een 850 kopen. Die blijven toch het mooist.
In de tussentijd lever ik qua rijcomfort niet in dus ach......... :eusa_eh:

Jantje Lacht Jantje huilt  :eusa_shifty:

Waar ga je hem inruilen, want ben nog opzoek naar een T5 ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

elianmars

Tjeerd, wat wil hij je geven zonder de Titans? Als dat niet veel scheelt, kun je misschien de Titans onder de S70 leggen?

Hoe dan ook, sterkte man!

Duell

De prijs van 2000 is voornamelijk gebasseerd op de Titans, Bumper en missschien deuren en interieur.
Ik heb het niet gevraagd maar ik kan mij niet aan de indruk ontrekken, dat hij niet meer opgeknapt gaat worden.  ::)

Ook al doet me het pijn. Het blijft (maar) een auto.
Ooit komt er wel weer een 850 T-5R of R.  ;) want ik vindt het nog steeds de mooiste auto  ;)

Maar iemand mag hem natuurlijk in zijn geheel van mij kopen? Voor 2000,- zie te koop sectie