topsnelheid van je 850

Gestart door matRRR, 11-07-2007 19:40:50

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

Citaat van: JCviggen op 12-07-2007 12:22:32
Geen rekenmachine bij de hand?  ;D

Nope...

Dacht al dat gaat niet /7500 x7000, dat zou te simpel zijn :P

If it's not blown, it sucks...

Johann

HaRdCoRe-WeZ

Dat is hard hoor mensen. Ik heb afgelopen weekend in DL een heel stuk 250+ gereden met de motor, dat is echt hard en vermoeiend.

Denk dat 275-280 wel haalbaar moet zijn voor sommigen hier op het forum. CRX' je deed btw 238, maar toerenbegrenzer was er nog ff niet hihi.

Joachim1

Toerenbegrensing op max+snelheids begrensing is dacht ik rond de 270km,maar ben
niet van plan om het met mijn roffel te proberen  ;D

220km heb ik gedaan met de roffel en voelde nog aardig aan dus ga vast nog wel
een x iets harder proberen  :eusa_think: denk ik,maar hard rijden kan iedreen he  ;)

FelixB

heb vMAX bereikt van 240 km/h op de teller met beide R's (automaten).
(PS bij Hamburg een keer met 220 op de cruise control alle 4 banden los in een flauwe bocht op de Autobahn, pffff  :eusa_pray: )
Na chiptuning nog niet gecheckt, dacht dattie voorheen nét niet door een punt heenkwam, veel toeren over ...
Sindsdien (na chippen) 'fluitend'  ;D  naar de 240

MMmmmm dit vraagt om een test  :angel:
855R & C70 T5 cabrio automaat

ddh

loopt fluiten naar   toerbegrenzer in z.n 5 ;D ;D

Wout309t

De mijne heeft een pktje of 260 denk ik, dus misschien haalt hij 250??
Ben niet echt van plan het te proberen, maar soms gebeurt zoiets gewoon..... 235 al wel op de teller gezien, maar trok nog vlotjes door toen.
In Nederland een te dure hobby.
2011 V70 2.0T R-Design MT

CharlieFox

Ik heb het nog nooit uitgeprobeerd (heb de auto 1 maand) maar onlangs wel een keer op zondagmorgen vroeg (ik moet vrij regelmatig heel vroeg op luchthaven Lelystad zijn) op de A6 flink plank gereden. Ik haalde met moeite 160-170 maar heb 'm niet echt heel langdurig door laten trekken. Ik lees hier verhalen van ruim en dik over de 200 km/hr maar volgens mij ga ik dat nooit halen (maar nogmaals: niet geprobeerd). BTW: Ik heb een "normale" 10 klepper motor 2.5 L Estate op LPG (gewoon verdamper).
Om een pas aangekochte auto te doorgronden moet je er eerst flink aan sleutelen ...

FGG

Citaat van: CharlieFox op 13-07-2007 08:27:12
Ik heb het nog nooit uitgeprobeerd (heb de auto 1 maand) maar onlangs wel een keer op zondagmorgen vroeg (ik moet vrij regelmatig heel vroeg op luchthaven Lelystad zijn) op de A6 flink plank gereden. Ik haalde met moeite 160-170 maar heb 'm niet echt heel langdurig door laten trekken. Ik lees hier verhalen van ruim en dik over de 200 km/hr maar volgens mij ga ik dat nooit halen (maar nogmaals: niet geprobeerd). BTW: Ik heb een "normale" 10 klepper motor 2.5 L Estate op LPG (gewoon verdamper).

Onze Estate heeft ook een gasinstallatie met verdamper en die krijg ik wel over de 200, vanaf 190 gaat 't wel moeizaam. Het lijkt me dat een 10V toch ook wel in die buurt moet kunnen komen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Snellebaksteen

Nou ik haal met mijn 2.5 10v op LPG (verdamper) gewoon de 205 hoor. Op benzine loopt ie door tot 215 op de teller. Je moet uiteraard wel even geduld hebben....
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Laserblue

Vorig jaar met een bomvolle auto deed ie uiteindelijk 245 op de teller heb +/- 20 km topsnelheid kunnen rijden, had zelf iets meer verwacht :-[

en dan kom je bij de grens en mag je nog maar 80 :eusa_wall:

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Duell

Ik heb in duitsland eens harder gereden dan dat mijn cruiscontrol wou vasthouden. (die stop bij 220  ??? )
Maar 250 is wel de max van mijn T5. Jammer genoeg ging de S80 T6 voor mij nog iets harder.

Toch beleef ik veel meer plezier van de acceleratie en het geluid dan het constant hard rijden.

ddh

kan hier in nederland ook je moet gewoon een beetje lef hebben :P

Misha

Citaat van: ddh op 13-07-2007 19:48:00
En een gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel en een plaat voor je kop enzovoort enzovoort.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Enno

Citaat van: ddh op 13-07-2007 19:48:00

totdat je twee keer in de rechtbank hebt moeten verschijnen