topsnelheid van je 850

Gestart door matRRR, 11-07-2007 19:40:50

Vorige topic - Volgende topic

lipton

euhm nu na carter en dit en dat onderhoud een goeie 240 miss meer

ovlov 058

schutten

klokjes  rond..... 8)

Joachim1

Citaat van: schutten op 28-12-2007 00:50:24
klokjes  rond..... 8)
das ook niet eerlijk he...ding van jou is zwaar ilegaal  ;D

de geneRaal

met dit weer  doe ik echt geen poging.......... :eusa_naughty:
Blackstone under construction

Manga

Mijn oude T5 2.3 reed 245 km/u op teller met ongeer met meer dan 300000 km op de teller.

Vind eerlijke gezegd wel iedereen een beetje braaf, snelle getunde auto's maar meer als de helft van de mensen heeft nog nooit gekeken hoe hard zijn auto gaat...  >:(

Heb er ooit een foto van gepost zal hem opzoeken.. en ga er denk ik een avatar van maken.... want er zijn veel mannen met snelle auto's maar weinig echt snelle mannen...   :eusa_naughty:
850R 2.0 DOP

M a r c

Ik weet niet hoor. Maar ik woon nog steeds in Nederland en daar kun je (tenminste in deze regio) nergens 270 km/uur gaan rijden zonder gevaar voor andere weggebruikers of met gevaar voor je rijbewijs....  Hard rechtuitrijden kan iedereen, daar hoef je geen 'snelle man' voor te zijn. Je mag wel een keer rondje volgas mee over CPZ. Met 120-130 door Scheivlak is veel indrukwekkender dan 270 op een rechte snelweg  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Volvo Felipe

op de klok 260 km

Ludo

Citaat van: Manga op 14-01-2008 10:22:13
Vind eerlijke gezegd wel iedereen een beetje braaf, snelle getunde auto's maar meer als de helft van de mensen heeft nog nooit gekeken hoe hard zijn auto gaat...  >:(

misschien heeft die helft wat meer verstand....

::)

Manga

Begrijp mij niet verkeerd, ik snap best dat de tijd van flink doorrijden nu echt bijna tot een eind gekomen is... door alle strenge  :police: agentjes en het daarachterliggende beleid... Maar als ik mijn auto tune of aanpas ga ik wel zeker ff kijken hoehard hij gaat.

Is er toevallig iemand hier op het forum die een 2 liter T5 heeft? Mijn vorige haalde dus 245 op teller (2.3 liter)
Maar heb mijn nieuwe aanwist niet kunnen testen, en vraag mij ook af of er iemand een heeft die getuned is...
De Cilinderwanden zijn dikker neem ik aan...

(heb de zoekfunctie gebruikt maar deze is niet echt handig..)
850R 2.0 DOP

Eugene

Slag is korter, cilinderwanden even dik als de 2.3

Acceleratie is IMO veel belangrijker dan topsnelheid. Heb ook geen flauw idee hoe hard de SilverSand loopt, Vleegtuug heb ik tot 270 "op de teller" gehad. In Duitsland uiteraard.

If it's not blown, it sucks...

elianmars

Citaat van: Manga op 14-01-2008 11:38:10
Maar als ik mijn auto tune of aanpas ga ik wel zeker ff kijken hoehard hij gaat.

Lekker belangrijk....

Het gaat toch om de acceleratie na het tunen. Daar heb je nog wel wat aan in Nederland. Topsnelheid niet.

Manga

Citaat van: elianmars op 14-01-2008 12:06:37
Maar als ik mijn auto tune of aanpas ga ik wel zeker ff kijken hoehard hij gaat.

Lekker belangrijk....

Het gaat toch om de acceleratie na het tunen. Daar heb je nog wel wat aan in Nederland. Topsnelheid niet.

In mijn ogen zeerzeker wel ja..
850R 2.0 DOP

Esveldt

Citaat van: elianmars op 14-01-2008 12:06:37

Lekker belangrijk....

mee eens

Eugene

Alleen klinkt een topsnelheid van 270km/h indrukwekkender dan 100-200 in 12 seconden, voor de leek :P

If it's not blown, it sucks...