Een nieuw begin

Gestart door FGG, 12-07-2007 15:20:54

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Zoals de meesten van jullie wel weten heb ik per 1 september een nieuwe baan. Dit zal de nodige veranderingen met zich meebrengen. Uiteraard was er al de zoektocht naar een andere auto wat goed heeft uitgepakt in de vorm van een mooie Sedan. Met de komst van de nieuwe baan is er uiteraard ook het vertrek van de oude baan. Hierdoor zullen ook een aantal dingen worden achtergelaten.

Allereerst de erg fijne werkplek, samen met een hoop vrijheid en een goede en prettige collega, altijd voorzien van de meest recente apparatuur, alles was altijd bij de tijd:

De twee schilderijen (1 in beeld) gaan wel mee naar huis, de laptop ook.

Als tweede moet ik, en velen zullen nu toch hun bedenkingen hebben, de Skoda achterlaten. Ondertussen de tweede en zowel deze als de eerste waren twee auto's waar ik met veel plezier zo'n 30.000 zakelijke kilometers per jaar in vertoefd heb:

De auto staat nu te koop... :eusa_shifty:

Vanaf hier zal ik de komende weken het verlaten van het oude en het betreden van het nieuwe, af en toe met een Volvo (of Skoda)tintje, proberen zo goed mogelijk onder woorden te brengen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

OMD

Heel veel succes met je nieuwe baan! dat het allemaal maar goed mag uitpakken voor je ;)

FGG

Vandaag de laatste halve werkdag voor de vakantie. Na de vakantie van 3 weken moet ik nog 3,5 week terugkomen, da's dan minder. Wanneer je eenmaal zo'n nieuwe baan in het vooruitzicht hebt dan wil je 't liefst ook meteen beginnen. Maar ja, een opzegtermijn van 2 maanden. :-[

Vulk

Alvast veel succes toegewenst. :)

)()()sT

Succes Florian!

Ik kom na de bouwvak hetzelfde tegen!

8)

FGG

Citaat van: )()()sT op 13-07-2007 09:55:45
Ik kom na de bouwvak hetzelfde tegen!

Tja, na de bouwvak moet ik nog een week of 3, maar dan.... :eusa_dance:

Ook jij dan veel succes toegewenst, Joost!

Freakybaby

Succes Florian, en Joost natuurlijk ook.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn