Simpele interval wisser ??

Gestart door Turbo-Geek, 12-07-2007 19:51:50

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Klopt het dat de interval wisser teleurstellend eenvoudig is ??
Dus de intervalstand is een intervalstand waarbij de interval NIET regelbaar is ????
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

jberg

ja, en de intervaltijd is ook veel te lang

ik heb van hella een regensensor, plug and play, 15 min werk en een hoop comfort

Esveldt

Klopt.

Maar ze hebben er wel een stukkie techniek voor bedacht. Schijnt erg simpel te zijn om te  installeren.

IPD

Misha

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=15686.msg271406#msg271406

Los daarvan: dit soort info staat toch gewoon allemaal in het instructieboekje ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

@@850@@

Hallo J Berg,

Zeg zo'n regensensor, weet je nog wat die kost (heb je toevallig ook nog een partnummer), het lijkt mij namelijk ideaal!!

gr Bart

Turbo-Geek

CiteerLos daarvan: dit soort info staat toch gewoon allemaal in het instructieboekje ?

Nou dat is het punt juist, het boekje verteld niks extra dus het is een gewone SIMPELE interval waar ik moeite mee had om dat te geloven (auto van meer dan 1 ton in guldens destijds !!!!)
Bij VW is zo'n adaptief wisser relais standaard maar je moet weten hoe hij werkt, dus wellicht zat hier ook zo'n trucje op .... Nee dus  :eusa_wall: :eusa_wall:

Vreselijk slecht voor een merk wat veiligheid en comfort hoog in het vaandel heeft staan  :eusa_think:
  The things you own end up Owning you !

-D©©©L-

Citaat van: Turbo-Geek op 12-07-2007 22:59:31
CiteerLos daarvan: dit soort info staat toch gewoon allemaal in het instructieboekje ?

Nou dat is het punt juist, het boekje verteld niks extra dus het is een gewone SIMPELE interval waar ik moeite mee had om dat te geloven (auto van meer dan 1 ton in guldens destijds !!!!)
Bij VW is zo'n adaptief wisser relais standaard maar je moet weten hoe hij werkt, dus wellicht zat hier ook zo'n trucje op .... Nee dus  :eusa_wall: :eusa_wall:

Vreselijk slecht voor een merk wat veiligheid en comfort hoog in het vaandel heeft staan  :eusa_think:

Goed nieuws, dat VW relais past in een volvo....
En dat is al eens vaker geschreven  ;D
Dat zou nou een leuke groupbuy zijn, of een artikel voor volvo-plaza ofzo.
http://www.backspegeln.com/tips_intervall.asp

Misha

Citaat van: @@850@@ op 12-07-2007 20:38:59
Hallo J Berg,

Zeg zo'n regensensor, weet je nog wat die kost (heb je toevallig ook nog een partnummer), het lijkt mij namelijk ideaal!!

gr Bart
Ik mis iets....

PB ?

Jeroentjuh

Citaat van: -D©©©L- op 12-07-2007 23:01:30
Citaat van: Turbo-Geek op 12-07-2007 22:59:31

Goed nieuws, dat VW relais past in een volvo....
En dat is al eens vaker geschreven  ;D
Dat zou nou een leuke groupbuy zijn, of een artikel voor volvo-plaza ofzo.
http://www.backspegeln.com/tips_intervall.asp

Ik heb nog zo'n VW relais liggen, keer proberen....

Snellebaksteen

Als het nou werkt met dat VW relais, laat dat dan even weten, VW's genoeg op de sloop en voor de gemiddelde sloop medewerker is een relais niks waard.....
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

MaxieS70

Ik snap niet dat jullie allemaal zo graag een interval willen hebben, doe het dan meteen goed en neem een regensensor  ;)
uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de regensensor van Waeco zeer goed zijn werk doet. Meer info: http://www.waeco.com/nl/299_453.php?PHPSESSID=48da811db46f336d45adebc091beeadc

En dat voor maar €169,-

elianmars

Dat IPD relais kost geen drol. Zeker niet nu de euro zoveel waard is (tegenover de dollar dan, hè.....:eusa_shifty:)

Gewoon een groupsbuy van maken, een zootje van die dingen bestellen, inpluggen en wissen maar!  :P

Misha

Citaat van: MaxieS70 op 13-07-2007 00:02:49
Ik snap niet dat jullie allemaal zo graag een interval willen hebben, doe het dan meteen goed en neem een regensensor  ;)
uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de regensensor van Waeco zeer goed zijn werk doet. Meer info: http://www.waeco.com/nl/299_453.php?PHPSESSID=48da811db46f336d45adebc091beeadc

En dat voor maar €169,-
Ik heb auto's gehad die minder kostten en waarin ik een jaar heb gereden...
Een hoop centen wel. Zo'n relais is tientjeswerk.

Maar het is natuurlijk wel een hele mooie oplossing, helemaal mee eens.
Is zo'n ding erg zichtbaar ?

elianmars

Citaat van: MaxieS70 op 13-07-2007 00:02:49

En dat voor maar €169,-

Ik vind zo'n regensensor maar irritant. M'n pa heeft er ook eentje op zijn wagen zitten. Ik wil gewoon zelf beslissen wanneer de ruitenwissers hun werk gaan doen  :eusa_snooty:

Bovendien kun je aardig wat van die IPD relais bestellen voor 169 euro  :eusa_whistle:

Ludo

Citeergebruiksaanwijzing en reinigingsdoek 

ja dan krijg ik m'n ruit ook wel schoon.  ;D