S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

JCviggen

Citaat van: Joachim1 op 03-07-2008 21:41:14
Citaat van: JCviggen op 03-07-2008 20:38:12
Citaat van: Joachim1 op 03-07-2008 20:29:34
Citaat van: M a r c op 03-07-2008 20:14:06
400pk uit een KKK  ???  Gaat ie niet redden...
wat is de max dan? uit een kkk van een s60r   op een 850T5 blok?

zuchtje meer dan een 19T, niet de moeite
naja dan zit je toch bijna aan 400pk aan de motor  :P

Min een pk of 40-50  :P
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

mitchelli

joachim,bedankt voor de info over de kkk,maar is niet echt wat ik voor ogen heb.

Kon toch niet wachten met de nokkenas  :P Dus ben alvast begonnen,en maak het morgen af. (nog een paar dingetjes monteren).GLT nokkenas zit al iedergeval  :eusa_dance: En heb dinsdag een afspraak bij rica staan voor another re map...

Hoogte scheelt idd +- een mm.Had geen micrometer die er omheen ging.Maar met schuifmaat was het verschil goed te zien.Links op de foto is de t5 nokkenas.

ps.foto`s met telefoon gemaakt  ::)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Emiel

Hebben jullie bronnen van een KKK op een 850 met cijfers?

mehn

Denk dat Johann de enige is die die heeft ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mitchelli

Zo operatie geslaagd.Blok loopt weer als een zonnetje,en lekt gelukkig nergens.Ben echt super benieuwd wat hij straks gaat doen op de rollenbank,en hoe het rijdt met de nogmaals aangepaste software.Heb dinsdag dus een afspraak bij rica staan.Heb meteen een nieuw koelvloeistof resevoir erop gezet.Bij de oude was de tuit van het resevoir krom.Deze ziet er weer lekker fris uit,en past dus veel beter bij de rest van het blok  ;D

Aankomende donderdag ga ik mn intrax schroefset monteren,en de afr meter.

M a r c

Citaat van: mehn op 04-07-2008 13:30:25

nee  :-*

op een 850 kom je met een KKK maar fractioneler sneller, 19T is in mijn optiek een prettigere turbo, de KKK doet maar marginaal meer in het middengebied
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mitchelli

Als die nokkenas nog wat pk`s opleverd,ben ik voorlopig wel tevreden met de 19T denk ik....En heb gelezen dat met grotere turbo`s zoals garret een hoop gedaan moet worden voordat het eindelijk een beetje loopt.Dus ik hou voorlopig gewoon de 19T...ben ik dik tevreden mee.Rijmt ook nog eens,kun je nagaan....  ;D

JCviggen

Citaat van: mitchelli op 04-07-2008 19:09:16
Als die nokkenas nog wat pk`s opleverd,ben ik voorlopig wel tevreden met de 19T denk ik....En heb gelezen dat met grotere turbo`s zoals garret een hoop gedaan moet worden voordat het eindelijk een beetje loopt.Dus ik hou voorlopig gewoon de 19T...ben ik dik tevreden mee.Rijmt ook nog eens,kun je nagaan....  ;D

Heel goed plan, nu er enkel voor zorgen dat je niet te snel van idee veranderd  ;D
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

M a r c

Valt wel mee, de juiste GT2871 moet voldoende zijn voor rond de 400pk, maar je middengebied zal minder sterk voelen dan nu met de 19T
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mitchelli

CiteerHeel goed plan, nu er enkel voor zorgen dat je niet te snel van idee veranderd 

;D  ;D  ;D

Emiel

Citaat van: Emiel op 04-07-2008 13:04:43
Hebben jullie bronnen van een KKK op een 850 met cijfers?

Citaat van: M a r c op 04-07-2008 19:00:35
Citaat van: mehn op 04-07-2008 13:30:25

nee  :-*

op een 850 kom je met een KKK maar fractioneler sneller, 19T is in mijn optiek een prettigere turbo, de KKK doet maar marginaal meer in het middengebied

Ik wacht nog op de cijfers...

850 Ra$ing

Waarom eigenlijk je keuze voor een Intrax schroefset en niet voor b.v. KW.
En wat gaat dit ongeveer kosten als ik zo brutaal mag zijn? oh ja hoe laag kun je de auto dan zetten?

mitchelli

Omdat intrax de beste is,heb ik vernomen uit betrouwbare bron.Je kan hem zo laag zetten totdat hij aan gaat lopen.En en in en uitgaande demping zijn verstelbaar in 12 standen dacht ik.

Vandaag mooi pakketje op de meeting gehad  :eusa_dance:

mitchelli

oke... Straks de zwarte inj. van siemens (660cc`s   :o ) monteren voor de remap voor morgen bij rica.Heb ik voorlopig niet te kort aan benzine (ook met oog op de toekomst).Vandaag ook de afr meter inbouwen.Is voor op de rollenbank morgen ook makkelijker.Ben zeer benieuwd naar de prestaties morgen  :eusa_dance:

Jelmar

Hoelaat moet je morgen naar RICA toe ??
850R