S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

t5karel

Kan het zo van hieruit niet goed zien,maar kijk wel uit voor je ic heh.Zou jammer zijn als ie op een drempel/kuiltje kaduuk gaat :eusa_shifty:
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

R o b

Hoeveel km hebben de nieuwe internals van het blok nu gedraaid!?

Tot morgen op de NS!

mitchelli

CiteerKan het zo van hieruit niet goed zien,maar kijk wel uit voor je ic heh.Zou jammer zijn als ie op een drempel/kuiltje kaduuk gaat

Daar hoef ik me geen zorgen over te maken,aangezien mijn ic pas halverwege de radiateur begint  ;)

CiteerHoeveel km hebben de nieuwe internals van het blok nu gedraaid!?

Tot morgen op de NS!

Nu zo`n 3500km...Heb je helaas niet gezien bij de ns.

Moet binnenkort mn spacers iets af laten draaien.Ben met de ns erachter gekomen dat de banden achter net aanlopen op mn achterschermen.Hij is nu wel naar een mooie hoogte "gestegen" (dus hij is mooi laag  :P )

Hier 2 mooie plaatjes al zeg ik het zelf.  :D

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

elianmars

Ik had niet verwacht dat ik ooit deze zou gebruiken voor jouw wagen:  :eusa_drool:

mitchelli

WYD

Het is hartstikke mooi weer joh, ga lekker filmen!  ;D
Of heb je je motor alweer uit elkaar getrokken voor de volgende aanpassing?  :P
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

mitchelli

Had eigenlijk gister een filmpje moeten maken op de autobahn  :eusa_wall: Maar gaat snel goed komen.  ;)

Donderdag de wagenhoogte voor nog een cm verlagen,en achter de spacer iets dunner maken.

mitchelli

CiteerHet lampje kan wel uit blijven bij grotere injectoren, maar RICA is daar in 2 pogingen op mijn auto indertijd iig niet in geslaagd. Met (verkeerde) MTE software bleef het gek genoeg wel uit 

Heb nu denk zo`n 800km erop zitten (+ rondje ring) met de 660cc`s en ik heb nog steeds geen last van een brandend lambda lampje.... btw

M a r c

Heb net een 240 Turbo klaar met 4x 680cc.  Lampje brandt ook niet.

........ :eusa_doh:  zit ook geen controlelampje in  ;D  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mitchelli

;D  ;D

Gister weer even bezig geweest aan "black bullet" zoals Jeremy hem noemt  ;D
Heb hem voor nog 1 cm weten te verlagen.Heb namelijk 1 schroefring per kant verwijderd,en de overgebleven ring helemaal naar onder gedraait.Heb hem achter ook nog een cm lager gezet via dezelfde weg. Heb ook andere spacers gemonteerd tegen het aanlopen achter. (6mm ipv 15mm).Hij staat nu echt heel mooi laag.Wielen vullen de wielkasten nu zga helemaal.Auto staat in zn geheel nu ook heel laag omdat ik plattere banden heb dan eigenlijk zou moeten. Heb er helaas nog geen foto`s van gemaakt,maar komt goed....

Gister ook mn olie ververst (na 3000km na mn revisie) met 5w40 shell helix ultra (gebruik ik altijd).

Heb ook nog een kort filmpje gemaakt voor de gein.Het wegdek was nog een beetje nat,dus eigenlijk alleen maar wielspin...Hoop snel een serieus filmpje te maken met echt droog wegdek.

http://s184.photobucket.com/albums/x16/mitchelli19t/?action=view&current=170708_1.flv

effe met telefoon gedaan,dus niet al te beste kwaliteit...

de geneRaal

Fillumpjuh is errug wasig man  ;D
Blackstone under construction

mitchelli

Ja was niet zo makkelijk om met 1 hand te filmen en te sturen met wielspin  ;D

de geneRaal

Durft vriendin niet meer mee?
Blackstone under construction

JCviggen

Je hebt nog wat werk, er branden een boel lampjes  ;D
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

mitchelli

haha,ik dacht al,wanneer krijg ik de eerste opmerking daarover  ;D srs lampje is niet zo gek,aangezien de bestuurders airbag er niet meer zit.En abs lampje brandt af en toe.Zit een breuk in een kabel die ik nog moet repareren.Komt goed.  8)

CiteerDurft vriendin niet meer mee?

Die maakt echt geen filmpje voor me op een weg waar 80km/u is toegestaan  ;D