S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mitchelli

Dus als ik het goed begrijp hoef ik de stationair regel klep niet aan te sluiten,en gewoon dichtmaken aan 1 kant?
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Turbo-Geek

Citaat van: mitchelli op 26-03-2010 12:44:51
Dus als ik het goed begrijp hoef ik de stationair regel klep niet aan te sluiten,en gewoon dichtmaken aan 1 kant?

Nee, op die metalen buis las je een pijpje, een soort van T stuk (vertakking) dus en daaraan een passende siliconen slang (diameter ongeveer 25mm) naar de stationair regelklep.
Dan vanaf de dikke buis gewoon een siliconenbocht.
Een passende bocht  van siliconen met t-stuke aftakking kost behoorlijk wat geld terwijl een bocht (knie) bijna niks kost en ook een stukje siliconen slang (diameter ongeveer 25mm) kost ook vrij weinig.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

mitchelli

Oke nu snap ik het. Dat is idd een mooie goedkope oplossing! Bedankt Johann en Sergio!
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Turbo-Geek

#2658
Dit is ook de sterkste oplossing. Altijd sterker dan een siliconenbocht met aftakking, zelfs als die van Samco oid is.
Maak voor je het buisje erop last even een randje erop (lassen) of fels deze om als je de tools hebt.
Dan heb je straks mooi een rand waar de klem mooi achter kan zitten en de slang nooit eraf kan schuiven.
Als je het buisje er van te voren op last is het minder makkelijk om een randje erop te maken in sommige gevallen.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

mitchelli

Zaterdagmiddag even bezoekje bij ET gebracht. Daar een mooi setje slangen en pijp met aftakking voor de stappenmotor gehaald.Mocht het weer van Marc ter plekke monteren. Altijd super service daar!
Als ik weer het kabeltje voor m`n tel heb gevonden zal ik foto`s plaatsten  :)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitchelli

Heb weer een nieuw type voorkant.Heeft volgens mij niemand  ;D Heb zo`n mooie IC,waarom niet helemaal laten zien,en de koeling zo optimaal mogelijk maken,en grill gewoon weglaten. Randjes waar de grill normaal op rust afgewerkt met rubber.  :eusa_dance:  Foto`s volgen zo spoedig mogelijk.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Wout309t

Waha, heeftie nu gewoon een open bek?
En dan met profielrubber om het gat? Laat maar zien die plaatjes. ;D
2011 V70 2.0T R-Design MT

Jeff

Ben benieuwd hoe dat eruit ziet! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Richard850


elianmars

Ben je niet bang voor steenslag, zonder grill, of zal dat wel meevallen?

mitchelli

Door de gaten van de grill kunnen ook behoorlijke maanstenen doorheen hoor als het moet  ;D Dus ben niet zo bang nee.

Heb foto`s gemaakt.Nu alleen nog m`n kabeltje vinden om het op de computer te zetten.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Richard850

Wij willen foto's...!!!!

darius

No show, only go.

BartusKN

Euhm het is toch vrij universeel van die usb kabeltjes ?  :eusa_angel:

peteRRR

En Mitchel is is al 3 dagen aan het zoeken :P
Je ken ook gewoon effe die kabel pakken Mitchel.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla