S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

maruska

mmz, dus als de senior op vakantie is, dan moet de rest van de wereld maar wachten ? Op zich.. junior is niet de beste voor dit soort klussen, maar je zet je zaak zo wel erg stil.. Maar goed dat jij je zo kunt beheersen met zo weinig pk's ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

R o b

Citaat van: maruska op 05-03-2012 10:04:22
mmz, dus als de senior op vakantie is, dan moet de rest van de wereld maar wachten ? Op zich.. junior is niet de beste voor dit soort klussen, maar je zet je zaak zo wel erg stil.. Maar goed dat jij je zo kunt beheersen met zo weinig pk's ;D

Ga jij als ondernemer dan nooit op vakantie....wanneer voeg je dan je linkedin contacten toe?

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

R o b

En de eerste vraag!?

mitchelli

Junior is ook een goede tuner..Heeft alleen wat minder ervaring met 4.4....

En iedereen gaat en mag toch weleens op vakantie idd.

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

M a r c

Citaat van: widebody op 02-03-2012 22:01:19
Citaat van: M a r c op 02-03-2012 21:08:07
Citaat van: widebody op 27-02-2012 08:44:23
en een AVC-R. Dan kan je 't veel beter controleren!

Onzin....  Dan ga je de hele turbodrukregelng losmaken van de rest van het motormanagement.... Als iemand met verstand de mapping doet heb je absoluut geen andere randapparatuur nodig om de druk te controleren.

Marc, Ik twijfel niet aan jouw kennis. Maar waarom word bij de GTT's en WRX'en als eerste een AVC-R gemonteerd alvoor men verder gaat met tunen. Zelfs als ze naar EMS (Marc Verhoeven) en Fine-Line Imports gaan voor een chipkuurtje. Dit meestal icm een AFR meter.

Neem anders maar eens contact op met SPS Molenhoek(Gerrit Stoel).

En anders kan Sergio je ook nog wel 't een en ander vertellen.

Je twijfelt dus wel.... Dat mag  ;). Feit blijft dat wij motoren gebouwd hebben met nog veel grotere turbo's en motoren tot 500pk waarbij we nog nooit een externe boostcontroller nodig hebben gehad. De turbodruk bij deze motoren is snaarstrak en right on target. Met een ME7 of ME9 heb je die dus absoluut niet nodig, zolang er maar iemand de mapping doet die er serieus verstand van heeft. Een Porsche GT2 RS met plus 600 pk heeft ook echt geen externe boostcontroller aan boord hoor. Dus wanneer men naar zo'n ding grijpt zie ik dat als een noodoplossing....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mitchelli

Op dit moment sta ik bij rica,en zijn ze zich aan het storten op de SW....ben benieuwd naar het eind resultaat! Ze schrijven meteen de snelheidsbegrenzer en achterste lambda sonde eruit. Achterste sonde zeurde vaak dat de flow in de sportkat te groot was.

Walter

Kunnen ze die snelheidsbegrenzer niet beter aanpassen naar 120 km/h? als bescherming?

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Wout309t

Citaat van: mitchelli op 07-03-2012 13:17:11
Op dit moment sta ik bij rica,en zijn ze zich aan het storten op de SW....ben benieuwd naar het eind resultaat! Ze schrijven meteen de snelheidsbegrenzer en achterste lambda sonde eruit. Achterste sonde zeurde vaak dat de flow in de sportkat te groot was.

Het is geen flowmeter Mitchell.. ;)
2011 V70 2.0T R-Design MT

mitchelli

Weet ik.  ;)  Maar hij geeft aan als een foutcode efficiĆ«ntie drieweg kat. Dit komt gewoon door de extra flow heb ik me laten vertellen.

SirRutte

En? Kun je alweer plankgas?

mitchelli

Ze zijn nog steeds bezig. 2 man sterk op de rollenbank. Heb denk al 35 runs geteld..... :o

Walter

kan je gelijk weer tanken...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

mitchelli

Ja idd. Maar hij is klaar. Afgesteld op 1.4 bar. Pks moet ik een keer voor terug komen. Want hij is nu loeiheet,en komt het aantal pks niet ten goede (325 pk) geschatte waarden zijn rond de 360 pk.

Eerst maar eens gaan proefrijden op de weg.....

Wout309t

2011 V70 2.0T R-Design MT