S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

mitchelli

Zie vorige pagina bovenaan.   :)  versterkt dus uiteraard.

Citaat van: Turbo-Geek op 10-07-2011 23:26:13
Citaat van: mitchelli op 10-07-2011 23:23:51

En ik ga hem wel verlagen in de toekomst,maar niet meer zo ver dat hij van de weg af stuiterd.

Waarom heb ik moeite dat te geloven ?   ;)

:)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

BaRRaCuDa

Ja, ik begin die KW-set nu toch ook een beetje beu te worden....
Ik rijd nu met 16" rechte velgen en 205/55 R16 banden maar hij trilt en stuiterd nog steeds te veel  :eusa_wall:

Ik denk dat ik in de toekomst maar voor de Intrax veren ga en de trekhaak verwijder

Misschien is die folie in blanke uitvoering wel iets om steenslag te voorkomen....???

Tja, sommige mensen kopen idd een nieuwere auto voor meer dan €10.000 en hebben dan alsnog veel kosten en meer problemen. Dus eigenlijk valt het reuze mee, wij doen ook veel dingen die niet nodig zijn om de auto rijdend te houden, juist omdat er verder niet veel stuk gaat ;)

Walter

Lijkt wel of er een loop in dit topic zit... Het hele circus begint gewoon opnieuw

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Laserblue

Citaat van: VolvoMafia op 11-07-2011 11:32:43
Lijkt wel of er een loop in dit topic zit... Het hele circus begint gewoon opnieuw

déjà vu gevoel?  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

mehn

Ja en zijn broer begint ook al...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

peteRRR

Is dit trouwens nog een goede aanpassing ten opzichte van de 255 Walbro,...kijken jullie er eens na.

http://link.marktplaats.nl/1000130763

Ik zet het maar in jou Blog Mitchell als ik zo vrij mag zijn.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

mitchelli

Denk niet dat je zo snel zoveel liter per minuut nodig zal hebben.....en is bovendien duurder.

dielie850

Hoi mitchelli.
Sow he wat een mooie wagen heb jij zeg  :eusa_clap:
ik heb ook een witte glt met R accesoires en zit er over te denken om dr een turbo blok in te lepelen ;D
ik ga jou blog zeker in de gaten houden :D
groet jeroen.

mitchelli

dank je wel,en succes met jou glt.

De datum van het rdw omkeuren,heb ik trouwens verzet van 19 juli naar 2 Augustus. Misschien wel leuk om daar een paar foto`s te schieten van hoe dat in z`n werk gaat. Moet voor die tijd wel een rollenbank test bij rica gedaan hebben. Zo kunnen ze het aantal KW op het kenteken bewijs zetten. Zal vragen of daar dan weer een Pk of 100 bij kunnen doen,om wat speling te hebben voor de toekomst  :)

Turbo-Geek

Deatschwerks maakt prima spul, mooie en goede injectoren oa.
Mooie pomp voor een mooie prijs hoor mocht je extra capaciteit nodig hebben.
Niet interessant voor vrijwel iedereen hier maar mocht je echt serieus vermogen gaan maken (>500pk) of op E85 gaan draaien dan is de Walbro niet meer afdoende.
Een Bosch 044 is ruim duurder en is veel lastiger mbt montage.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Johann

Op VS heeft er een een Deatsch in een 850 gezet maar heeft problemen met de passing van de zeef in de kom van de tank.

Turbo-Geek

Zorgen dat je passend filter erbij krijgt of gewoon online vinden. Als dat het enige probleem is qua installatie dan vind ik dat geen ramp.

Johann

Citaat van: Turbo-Geek op 11-07-2011 20:49:00
Zorgen dat je passend filter erbij krijgt of gewoon online vinden. Als dat het enige probleem is qua installatie dan vind ik dat geen ramp.

Kan een aardige zoektocht worden.
Heb ooit bij een Walbro de standaard Volvo zeef er op gezet en het lijkt er op dat de Deatsch aan de onderkant hetzelfde is.

volvohaas

Citaat van: mehn op 11-07-2011 11:44:05

Ja en zijn broer begint ook al...

ja ach met zijn tweeen is toch gezelliger he...  ;D
Gewoon omdat het kan

Turbo-Geek

Citaat van: Johann op 11-07-2011 20:53:52
Citaat van: Turbo-Geek op 11-07-2011 20:49:00

Kan een aardige zoektocht worden.
Heb ooit bij een Walbro de standaard Volvo zeef er op gezet en het lijkt er op dat de Deatsch aan de onderkant hetzelfde is.

Kan soms een puzzeltocht idd zijn.
Maar ja, no risk no fun ;)

Wat je ook steeds vaker ziet is dat ze de Walbro als opvoerpomp laten dienen naar een swirlpot en daar een dikkere pomp (buiten de tank) aan hangen.
Met de nodige slangen, swirlpot, goodrich aansluitingen, dikke pomp, etc  kan het wel erg duur worden.

Maar goed, met de 255L Walbro komt vrijwel iedereen hier wel uit de voeten, dus geen man overboord.