S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

mitchelli

Zit weer wat in het verschiet......foto`s en uitleg volgen snel  8)

Wat ik wel alvast kan vertellen: 1 Augustus komt rica m`n auto ophalen voor software update en rollenbank test.  :eusa_dance:
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

volvohaas

Citaat van: mitchelli op 14-07-2011 12:11:26
Zit weer wat in het verschiet......foto`s en uitleg volgen snel  8)

Wat ik wel alvast kan vertellen: 1 Augustus komt rica m`n auto ophalen voor software update en rollenbank test.  :eusa_dance:
Wel scherpe foto's he??  :P
Gewoon omdat het kan

mitchelli

mitchelli

En mijn complimenten aan Marc van ET voor de super snelle levering ! ! !  :eusa_clap:

Ook een stickertje geplakt....Vond het deze keer zonde om hem aan de buitenkant van de auto te plakken.

mitchelli

Heb net nog even een afstands bediening setje (origineel) bij ons besteld met 67% korting   Lag ergens in het land onder coulance 
Heb ik eindelijk een afstandsbediening. Deur openen met sleutel is niet alles...

(zie vorige pagina voor foto`s van reversed ic set)

volvohaas

ziet er strak uit hoor... wat kost dat zo'n setje?
Gewoon omdat het kan

mitchelli

Volgens mij rond de 300 Euro. (check ET site)

Walter

Citaat van: mitchelli op 18-07-2011 12:44:09
Ook een stickertje geplakt....Vond het deze keer zonde om hem aan de buitenkant van de auto te plakken.

Gaat die niet smelten? En is een sticker van ET dan niet gepast als je hem net een compliment maakt

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

mitchelli

Als ik bij elk complimentje een sticker moet plakken.......  ;D

Denk niet dat hij gaat smelten,en een sticker van ET komt vast nog wel. Ben namelijk nog niet klaar met onderdelen  8)

mitchelli

Mn auto staat nu bij de spuiter.... De transport opa van een spuitbedrijf,had vrijdag mn voorbumper geraakt met parkeren op mn werk.  :eusa_wall: Vandaag werdt hij dus opgehaalt. De voorbumper wordt nieuw gespoten,en als bonus worden de grijze gedeeltes van de voor en achter bumper opnieuw gespoten (donker grijs gewoon).Dat komt goed uit,want die zagen er nogal verweerd uit. En krijg een nieuw kenteken plaatje. Ben benieuwd naar het eind resultaat!

1 Augustus wordt mn auto opgehaald door rica om mn software nog wat levendiger te maken,bij een wat lager toerental.

peteRRR

Toch nog fijn in de nieuwe lak. :D

Mitchell ( of andere ) wat voor gedachte heb jij over het plaatsen van een gasklephuis van een

960 op een T 5,maakt dat verschil of is het te verwaarlozen.

Of die plastic reductie verwijderen van de huidige gasklep.

Van 55mm naar 65mm zou toch een verschil moeten maken,zijn er mensen met praktijk

ervaring?

Groet.

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

marcoz84

Citaat van: mitchelli op 25-07-2011 12:46:27
Mn auto staat nu bij de spuiter.... De transport opa van een spuitbedrijf,had vrijdag mn voorbumper geraakt met parkeren op mn werk.  :eusa_wall: Vandaag werdt hij dus opgehaalt. De voorbumper wordt nieuw gespoten,en als bonus worden de grijze gedeeltes van de voor en achter bumper opnieuw gespoten (donker grijs gewoon).Dat komt goed uit,want die zagen er nogal verweerd uit. En krijg een nieuw kenteken plaatje. Ben benieuwd naar het eind resultaat!

1 Augustus wordt mn auto opgehaald door rica om mn software nog wat levendiger te maken,bij een wat lager toerental.

Netjes man! Zie binnenkort het resultaat wel :)

UserID6342

Citaat van: peteRRR op 25-07-2011 23:12:50

Mitchell ( of andere ) wat voor gedachte heb jij over het plaatsen van een gasklephuis van een

Van 55mm naar 65mm zou toch een verschil moeten maken,zijn er mensen met praktijk

ervaring?

Groet.

Een gasklephuis van een 960 past op een 2.5-20 klepper, maar niet zo op een T-5 voor zover ik weet zonder aanpassing van het spruitstuk.  Het voordeel van het gasklephuis van een 960 t.o.v. die van een 850 2.5-20V is dat er geen plastic obstructie inzit.  Maar als het goed is, zit deze ook niet in een T-5.

mitchelli

ervaring?

Groet.

Ik heb er geen ervaring mee. Ik denk als je alleen je gasklep groter maakt,het verschil niet bijster is. Denk dat het meer nut heeft als je alle andere mods al heb gedaan (ic buizen,nokkenassen,ic enz,enz)

peteRRR

Citaat van: Dirk342 op 26-07-2011 07:49:39

ervaring?

Groet.

Een gasklephuis van een 960 past op een 2.5-20 klepper, maar niet zo op een T-5 voor zover ik weet zonder aanpassing van het spruitstuk.  Het voordeel van het gasklephuis van een 960 t.o.v. die van een 850 2.5-20V is dat er geen plastic obstructie inzit.  Maar als het goed is, zit deze ook niet in een T-5.

Op m,n T5 zit er een plastic obstructie/restrictie van je welste op de klep en ik vraag mezelf af of dat er niet af kan en hoe.

Denk dat dat plastik ding al gauw een 15 % in beslag neemt van de totale opening van het gasklep huis.

Groet.

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla