S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Martijn_B

Weer mooie ontwikkelingen  ;D

Ga je de huidige velgen wel houden trouwens?

Oja, waarom alleen de inlaat GLT nokkenas?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

big ben


mitchelli

Citaat van: Martijn_B op 25-10-2011 15:59:32
Weer mooie ontwikkelingen  ;D

Ga je de huidige velgen wel houden trouwens?

Oja, waarom alleen de inlaat GLT nokkenas?

Huidige velgen verkocht.

Als je mn topic helemaal doorleest  ;D zou je zien dat ik goede ervaringen heb gehad met alleen de inlaat nokken. Scheelde gewoon zo`n 20 pk en 50 nm. Rica had mij toen der tijd verteld dat alleen de inlaat het beste resultaat zou geven...
Heb nu toch maar ook het spruitstuk (s60R) besteld  8)

Foto`s volgen nog steeds  :P
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

maruska

Je weet dat we warm worden van foto's, en dan nog steeds uitstellen ? :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Martijn_B

Ben wat zou ik moeten zonder jou ;)

Heb ik doorgelezen Mitchel (nja, niet alle 208 pg's) maar wel een hoop.
Verschillende verhalen hoor je over de nokkenassen, de 1 zegt alleen inlaat, de ander alleen uitlaat, de volgende beiden. Dit omdat de overlap die je creert ook weer ten goede schijnt te kunnen komen van de koeling van de kop (?).

Nougoed, interessant, ben benieuwd naar je ontwikkelingen!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

mitchelli

#3110





Hier wat foto`s van wat nieuwe spullen
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

V70geRwin

mooie cooler  :eusa_clap:

gaan die wielen de sneeuw weghakselen  ;D

peteRRR

Aaaaahh,...Back and White Custom Car,...LekeRRR HooRRR. :eusa_drool:

Alleen je linkje werk niet Mitchell.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Duell

Dat zijn mooie wielen ! En zeker op je witte !  :eusa_clap:

Martijn_B

Bijzonder!!

Mooi IC trouwens, heeft iemand daar welles intake temperatuur metingen mee gedaan?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

mitchelli

Nee niet echt. Maar weet wel het verschil te voelen met de hand aan het eind van de IC. die is met de grotere IC gewoon koel tov de standaard IC heet.

Nog wat foto`s. ...850 euries bij elkaar. Goed om naar ongeveer naar de 340/350pk te gaan hoop ik.


Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Martijn_B

R spruitstuk + welke nokkenassen?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

peteRRR

#3117
Citaat van: Martijn_B op 27-10-2011 16:13:25
R spruitstuk + welke nokkenassen?

Waarschijnlijk uit een Volvo 850 GLT Martijn,de assen dan.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Martijn_B

Ha Peter,

De inlaat ligt er al in dacht ik bij mitchel, ook wilde hij 1 nokkenas en ik spot er 2 :o

Catcams!?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

peteRRR

Citaat van: Martijn_B op 27-10-2011 16:48:14
Ha Peter,

De inlaat ligt er al in dacht ik bij mitchel, ook wilde hij 1 nokkenas en ik spot er 2 :o

Catcams!?

Dat zijn toch de in en uit laat nokkenassen wat er ligt,....weet het niet hoor. ;)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla