S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Martijn_B

Ik ben ook heeeel erg benieuwd! Ook of Fasttech ook de diagnose stelt dat je kop aangepakt moet worden/nokkenassen veranderd moeten worden om tot meer vermogen te komen.

We gaan het zien..!!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

volvohaas

Ze hebben iig wat mij betreft al een + verdient voor hun klantvriendelijkheid. Daar kunnen ze bij rica nog iets van leren! Nadeel dat het een %&&&^%&$b eind rijden is. Maar hopen dat het aanstaande vrijdag de moeite waard blijkt te zijn!  :eusa_pray:
Gewoon omdat het kan

mitchelli

Citaat van: Martijn_B op 21-05-2012 00:23:00
Ik ben ook heeeel erg benieuwd! Ook of Fasttech ook de diagnose stelt dat je kop aangepakt moet worden/nokkenassen veranderd moeten worden om tot meer vermogen te komen.

We gaan het zien..!!

Ze vertelden mij dat ze met een standaard blok (ME7) zoals ik heb (standaard zuigers,drijfstangen en kop) al ruim boven de 400 pk hebben gezeten. En het bleef nog heel ook....
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

UserID6342

Je bent je ervan bewust Mitchell dat de meeste berichten over het geleverd vermogen van de tuners zelf ietwat te positief uitvallen ? ;D

Wibren

Schutt'n pakket was dat ;D
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

mitchelli

Ze hadden het idd over Schutt'n  ;D

Citaat van: Dirk342 op 21-05-2012 07:54:33
Je bent je ervan bewust Mitchell dat de meeste berichten over het geleverd vermogen van de tuners zelf ietwat te positief uitvallen ? ;D

Ja  :P De meeste wel ja....
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

maruska

wat rij je nu als tijdelijke auto Mitchell ?
En wanneer krijg je hem nu terug ?
Stel nou dat hij niet haalt wat jij voor ogen hebt.. Heb je dan niet zowat alles gecheckt en gedaan om er redelijk max uit te halen ?
Niet negatief, maar ben gewoon erg voorzichtig en benieuwd wat er uit gaat komen :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

)()()sT

Citaat van: mitchelli op 16-05-2012 12:55:19
Volgende week vrijdag.....Dus zie je dan,denk ik  :P

;)

volvohaas

Citaat van: maruska op 21-05-2012 10:09:32
wat rij je nu als tijdelijke auto Mitchell ?
En wanneer krijg je hem nu terug ?
Stel nou dat hij niet haalt wat jij voor ogen hebt.. Heb je dan niet zowat alles gecheckt en gedaan om er redelijk max uit te halen ?
Niet negatief, maar ben gewoon erg voorzichtig en benieuwd wat er uit gaat komen :)

Als tijdelijke auto rijd hij een fiets  ;D
En verder afhankelijk van zijn broertje! Als hij nog mee durft te rijden.
Want ik schijn nog al asociaal te rijden  ;)
Gewoon omdat het kan

elianmars

Citaat van: volvohaas op 21-05-2012 11:04:23
En verder afhankelijk van zijn broertje! Als hij nog mee durft te rijden.
Want ik schijn nog al asociaal te rijden  ;)

;D

Ik denk dat Mitch wel wat gewend is :P ;)

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Jeroentjuh

Gingen ze nu ook eerst x rollen met de Rica chip erin? Heb je staks wel een eerlijker vergelijk....

peteRRR

Citaat van: Jeroentjuh op 21-05-2012 12:25:44
Gingen ze nu ook eerst x rollen met de Rica chip erin? Heb je staks wel een eerlijker vergelijk....

Dat is dacht ik wel de bedoeling en ben ook daar naar benieuwd  :D,....maar de hoofdmoot is dat de auto strakjes flink af gaat en heel blijft.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

mitchelli

Citaat van: maruska op 21-05-2012 10:09:32
wat rij je nu als tijdelijke auto Mitchell ?
En wanneer krijg je hem nu terug ?
Stel nou dat hij niet haalt wat jij voor ogen hebt.. Heb je dan niet zowat alles gecheckt en gedaan om er redelijk max uit te halen ?
Niet negatief, maar ben gewoon erg voorzichtig en benieuwd wat er uit gaat komen :)

Idd een fiets.....of de S70 van mn vriendin  :)
Ik ga hem vrijdag dus weer ophalen..
Ik heb idd alles gechecked . Kan dus ook niet anders dat ik vrijdag tevreden ben  :) Ga daar gewoon van uit.
En vind een mooie grafiek en een goede driveability belangrijker dan veeeel meer pk`s...Heb liever 370 pk van 4000 tot 7000 toeren,dan veel meer pk`s bij een klein toerengebied.

@Jeroentjuh: Ze gaan hem sowieso eerst rollen met de Rica chip.
@Jeffrey:        Jij schorriemorrie.... ;)


Zit alleen nog te denken wanneer ik Fasttech kan bellen voor een update over de C70 zonder al te ongeduldig over te komen.......... :P
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Broabander

Nou je hebt hem zaterdag afgeleverd? Zou ik gewoon morgen eind van de middag even bellen, hebben ze vast al wel tijd gehad om er naar te kijken. Denk niet dat ze je snel ongeduldig vinden hoor, beetje betrokkenheid zou ik zelf niet raar vinden!

Ja okee als je elke dag 's ochtends en 's avonds zou bellen en zou vragen om de telefoon even bij de auto te houden zodat je hem welterusten kan wensen, dát zou een beetje raar zijn ;D
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.