S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mitchelli

mitsupiet:   ;D 

Ik ga eerst nog maar wat info zoeken/lezen/ontvangen,voordat ik beslis of ik het erop zet of niet.Het kost toch een hap duiten.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Joachim1

#31
Citaat van: mitchelli op 16-07-2007 18:28:27
da`s mooi om te horen.En het is er goed aan te zien,dat ie goed verzorgt is.

Morgen komt mn downpijp,uitlaat en k&n filter binnen.Heb zaterdag al vrij genomen om het zooitje eronder te zetten.Dan hoop ik of dezelfde zaterdag,of maandag hem te laten chippen! Ben zeer benieuwd hoeveel pk hij eruit gaat roffelen,en hoe het rijdt natuurlijk!

Weet trouwens iemand of het klopt dat als je er een dumpvalve op monteerd,het negatieve gevolgen heeft voor het vermogen en zo ???Dat is iedergeval mij wijs gemaakt.Ik zou er heel graag een op willen hebben,maar wil niet dat het tenkoste van het vermogen gaat..
Geen raare dingen doen he als de 19T er op zit zonder de juiste software  ;)
Ik zal persoonlijk niet voor een dumpvalve gaan..orgineel is perfect en hoor
je ook heerlijk afblazen in combie met je open air filter.
Veel sleutel plezier zaterdag en maak er wat moois van he  :)

mitchelli

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitchelli

Heb vandaag al half mn turbo losgehaald.Morgen gaat het echte werk beginnen :D Morgen dus als het goed is de 19T turbo,downpijp,uitlaat,luchtfilter en xenon gemonteerd! Heb voor aankomende woensdag al een afspraak staan bij rica voor de 0 en 1 tjes te veranderen. ;D  Morgen ook veel foto`s maken...
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

elianmars

Ga je door die xenon ook sneller?  :eusa_think: ;D

Emiel

#35
Citaat van: mitchelli op 20-07-2007 19:16:56
Heb voor aankomende woensdag al een afspraak staan bij rica voor de 0 en 1 tjes te veranderen. ;D  Morgen ook veel foto`s maken...

Jammer..bRuut staat er dinsdag... ;D

V70geRwin

Citaat van: elianmars op 20-07-2007 22:06:17
Ga je door die xenon ook sneller?  :eusa_think: ;D

Nee, maar anders haal je het licht wel in en je lampenverstelling kan niet zo hoog  ;D

Ben zeer benieuwd naar de foto's...!

mitchelli

Zo dan.Heb de 19T gemonteerd,de ferrita+ downpijp eronder gezet.k&n luchtfilter gemonteerd.En de emblemen er aan de achterkant verwijderd.(vind ik mooier staan).Kan niet wachten tot woensdag,en hoe de uitlaat volgas klinkt.Hier de foto`s!



[imghttp://www.corrado-database.nl/showcase/2094_2777.jpg]http://[/img]

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitchelli

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Wout309t

2011 V70 2.0T R-Design MT

de geneRaal

Blackstone under construction

mitchelli

Kan ik eigenlijk tot woensdag(zonder bijhorende software) gewoon met die 19T rijden zonder dat ik iets sloop?En moet ik dan alleen kijken of de turbodruk niet te hoog wordt met gasgeven?Durf nu amer gas te geven ;D

Nog een vraagje,weet iemand hoe ik zonder veel werk een olietempgever kan monteren?Vind het een must om te zien hoe warm de olie is voordat ik kan blazen.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Taranis

Citaat van: mitchelli op 23-07-2007 17:46:45
Nog een vraagje,weet iemand hoe ik zonder veel werk een olietempgever kan monteren?Vind het een must om te zien hoe warm de olie is voordat ik kan blazen.

Gevonden met

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=13437.msg370922#msg370922

Turbo-Geek

Vwb het rijden met de 19T en geen speciale software en onzorgvuldig gebruik denk ik dat dit erg duidelijk is:

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=19245.0
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Eugene

Auto gaat op standaard software veeel te arm lopen bovenin met een 19T, dus niet alleen gevaarlijk voor de drijfstangen (snel opspoelen)

If it's not blown, it sucks...