S70 GT3582 Project...+500 PK

Gestart door mitchelli, 12-07-2007 23:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mitchelli

CiteerIk vind de wagen alleen nog steeds te hoog staan t.o.v. de wielen 

Ik vind het wel meevallen.Op een vlakke ondergrond is de ruimte echt niet zo groot.Maar voor het fijne komen wanneer deze banden opgerookt zijn,een maatje hogere banden....
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

MarcoV

Mooi hoor, gaat steeds meer op een S70 lijken ;D ;D ;D ;D

MarcoV ;)

mitchelli

CiteerMooi hoor, gaat steeds meer op een S70 lijken   
Laat ik nou net een s70 heel mooi vinden  ;)

Gister mn bougies vervangen.Was eigenlijk nog niet nodig..ze zaten er pas 6000km in,en ze zagen er nog goed uit.(mooi koffie kleurtje).Dacht dat misschien het vervangen het probleem op zou lossen van dat hikken in z`n 5e versnelling bij volle turbodruk...

Ook ivm dat probleem de turboregelklep vervangen.Heb nog niet helemaal uit kunnen testen of dat geholpen heeft.

Het strakker maken van de actuatorstang,had iedergeval toch geen effect.Druk bleef te hoog in 5e.Had hem op een gegeven moment wel 8 slagen strakker gezet...

Als die turboregelklep niet helpt,ga ik terug naar rica.Die kan hem hopelijk wat minder boost geven in 5e versnelling (software matig).
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

reneetje

Citaat van: mitchelli op 01-05-2008 18:54:00
CiteerMooi hoor, gaat steeds meer op een S70 lijken   
Laat ik nou net een s70 heel mooi vinden  ;)

Gister mn bougies vervangen.Was eigenlijk nog niet nodig..ze zaten er pas 6000km in,en ze zagen er nog goed uit.(mooi koffie kleurtje).Dacht dat misschien het vervangen het probleem op zou lossen van dat hikken in z`n 5e versnelling bij volle turbodruk...

Ook ivm dat probleem de turboregelklep vervangen.Heb nog niet helemaal uit kunnen testen of dat geholpen heeft.

Het strakker maken van de actuatorstang,had iedergeval toch geen effect.Druk bleef te hoog in 5e.Had hem op een gegeven moment wel 8 slagen strakker gezet...

Als die turboregelklep niet helpt,ga ik terug naar rica.Die kan hem hopelijk wat minder boost geven in 5e versnelling (software matig).
Als je hem 8 slagen strakker hebt gezet, geloof ik best dat de druk hoog blijft  :o

Zet hem vanuit deze stand dan maar 10 slagen slapper.............. ::) :)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

mitchelli

#1234
Je moet het stangetje toch langer maken om de druk te verlagen.En als je hem langer maakt,komt hij toch strakker te staan?

Als ik dus bij het rechter scherm sta,heb ik het oogje dus linksom gedraait...
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

JCviggen

Citaat van: mitchelli op 01-05-2008 19:10:24
Je moet het stangetje toch langer maken om de druk te verlagen.En als je hem langer maakt,komt hij toch strakker te staan?

Nee, want er zit voorspanning op om de WG dicht te houden. De actuator trekt aan de flapper dus langer is minder voorspanning.
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

mitchelli

Maar ik heb hem dus wel de goeie kant opgedraait?
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

reneetje

Dat kan ik vanaf hier niet zien , maar als je de hoge druk pieken af wilt zwakken zul je iig het armpje losser moeten draaien ipv vaster  ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

JCviggen

Normaal moet de stang zo staan dat ie bijna over het pinnetje valt. Dat je maar een heel klein beetje er aan moet trekken om'm er over te krijgen.
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Ludo

Citaat van: mitchelli op 01-05-2008 19:14:12
Maar ik heb hem dus wel de goeie kant opgedraait?

ja.

Citaat van: mitchelli op 01-05-2008 19:10:24
Als ik dus bij het rechter scherm sta,heb ik het oogje dus linksom gedraait...

schutten

Draai op dat ding .. Kan veel harder ;).......

mitchelli

 ;D  ;D Hoeveel bar draai jij dan schutten (in 5e) .Ik dus 1.4bar,maar bij die grens gaat het bij mij dus mis....
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

t5karel

Citaat van: mitchelli op 01-05-2008 19:29:17
;D  ;D Hoeveel bar draai jij dan schutten (in 5e) .Ik dus 1.4bar,maar bij die grens gaat het bij mij dus mis....
Nou,die blauwe spuiters ook maar op marktplaats dan ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

schutten

in de 5 in het rooie  ....hou ik iets van 0,9 over....

mitchelli

Citeerin de 5 in het rooie  ....hou ik iets van 0,9 over....

Ik iets van 1.1......Maar ik bedoel dus de topdruk....

CiteerNou,die blauwe spuiters ook maar op marktplaats dan .

Denk jij aan benzine tekort? 395cc zou toch genoeg moeten wezen?En hoe bedoel je "ook maar op marktplaats" .Ik heb er geen spullen op staan hoor.

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....