Blikseminslag

Gestart door b0nkolok, 13-07-2007 18:39:26

Vorige topic - Volgende topic

b0nkolok

Op maandag 10 juni 2007 om ca. 10:30 uur moest mijn vrouw naar een afspraak, zij zette haar tas en jas in de auto (haar auto, een Mitsu), liep even terug voor een kus en op dat moment ..............BENG!!!!  ???, een bliksemslag met gelijktijdig de knal  :eusa_doh:. Alsof iemand met een giga-moker op ons huis sloeg. Geschrokken en 'van slag' zagen we brokken steen op straat en in de tuin vallen. Niemand werd geraakt (ook de Mitsu niet), maar het was dus RAAK! De geveltop van ons huis lag op straat  :eusa_shifty:!

Electra uitgevallen, TV stuk, telefoonlijnen verbrand etc. etc., maar gelukkig geen brand in huis. PC deed het nog  :eusa_drool:

Brandweer erbij, politie, buren (die hadden ook geen stroom meer) enz.

De brokken verzameld,

verzekering gebeld (met mobiel), de loodgieter, electriciĆ«n, ga maar door  :'(.

Ik wens het niemand toe, maar we hebben echt geluk gehad dat er geen mensen zijn gewond, wij ook niet, dat is ten slotte het belangrijkste  :D.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Turbobiker

Zelf ook last van de blikseminslag gehad ??? Stond vorige week namelijk ook al hier op het forum ::)

Maar ik kan me goed voorstellen dat je je half dood schrikt van die knal :o
De Tussenpaus

Joris_Scholte

Bij ons op werk is de bliksem ook ingeslagen. Geen telefoon en geen computernetwerk meer, lekker rustig. Jammer dat het na een half uur weer voorbij was....

The Saint

Als ze die stenen op d'r hoofd had gehad... een kus des doods...  :(

Met een sisser (en een knal) afgelopen Jan!
No shirt no shoes, no pinball

Freakybaby

Afgelopen maandag bij mijn vriendin, tv en dvd kapot. Ze was hier dus verder stond er vrijwel niks op het stroomnet.

Zwaar balen en succes met de afwikkeling
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

pooh

Gelukkig geen gewonden. Maar toch zonde van die geveltop.

Kan dat nog gerepareerd worden zonder dat je ziet dat er aan gewerkt is?

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Junior

Citaat van: pooh op 13-07-2007 23:41:09
Gelukkig geen gewonden. Maar toch zonde van die geveltop.

Kan dat nog gerepareerd worden zonder dat je ziet dat er aan gewerkt is?

Denk het niet, maar zal vragen de 100 jaar oude geveldekpanelen te reinigen.

Chris

Dat zal schrikken geweest zijn! Blij te horen dat er niemand gewond is, dat is uiteindelijk het belangrijkste. Het huis, hoe rot het ook is, is weer te repareren.

Succes!

Misha

Citaat van: Chris op 14-07-2007 20:08:28
Dat zal schrikken geweest zijn! Blij te horen dat er niemand gewond is, dat is uiteindelijk het belangrijkste. Het huis, hoe rot het ook is, is weer te repareren.

Succes!
Volgens mij is de staat van onderhoud prima hoor... :P
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

t5karel

Citaat van: Misha op 14-07-2007 20:56:26

Succes!

Haha ;D.Hij,s scherp ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Chris

Citaat van: t5karel op 14-07-2007 21:22:10
Citaat van: Misha op 14-07-2007 20:56:26

Succes!

Haha ;D.Hij,s scherp ;D.

Heel scherp inderdaad ;)