Ook deze topic mag weg

Gestart door lipton, 15-07-2007 03:29:50

Vorige topic - Volgende topic

lipton

hey, elke keer ik in een put rijd of van een berm rijd dan hoor ik achteraan een gepiep, net alsof de veringen niet zijn gesmeerd.

wat zou dit kunnen zijn en wat moet ik er aan doen om dit op te lossen?

mvg

lipton

heb de tip gehad van mijn achterschockdempers eens te bekijken.
deze lijken in orde en ik heb ze via onderaan eens gesmeerd maar het blijft zo verder.
mvg
Gio

-D©©©L-

Citaat van: lipton op 15-07-2007 21:49:18
deze lijken in orde en ik heb ze via onderaan eens gesmeerd maar het blijft zo verder.
mvg
Gio

Bovenste ophangpunten defect ?

@®-

Citaat van: -D©©©L- op 16-07-2007 12:16:30
Citaat van: lipton op 15-07-2007 21:49:18
mvg
Gio

Bovenste ophangpunten defect ?
Dat piept niet, dat maakt een bonkend geluid.

lipton

neen, niets gescheurd of gebroken...

het is zo'n geluid dat je zou denken; ai nee dat is heel droog en niet gesmeerd.

Snellebaksteen

Sedan of estate? In het laatste geval kunnen het ook dee sluitingen van de neerklapbare achterbank zijn. Bij mij piepten die ook. Beetje vet er op en klaar.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

lipton

Citaat van: Snellebaksteen op 16-07-2007 13:04:29
Sedan of estate? In het laatste geval kunnen het ook dee sluitingen van de neerklapbare achterbank zijn. Bij mij piepten die ook. Beetje vet er op en klaar.
sedan, heb de dempers gezien binnen in en controleerde ze maar ze zijn in orde heb via onder ze gesmeerd maar tevergeefs

mvg

combinedforces

Ik heb hetzelfde probleem. Vreselijk irritant. Ik heb van 't weekend onder de auto gelegen en elk denkbaar punt ingespoten met WD40, maar geen soelaas. De rubbers van de veringen zien er goed uit, en ik weet niet waar ik het nu moet zoeken. Het is niet de achterbank, ik hoor het namelijk alleen met de ramen open.

lipton

Citaat van: combinedforces op 16-07-2007 21:43:25
Ik heb hetzelfde probleem. Vreselijk irritant. Ik heb van 't weekend onder de auto gelegen en elk denkbaar punt ingespoten met WD40, maar geen soelaas. De rubbers van de veringen zien er goed uit, en ik weet niet waar ik het nu moet zoeken. Het is niet de achterbank, ik hoor het namelijk alleen met de ramen open.
ik ook !!!

Ludo

de 850 is toch wereld beroemd om het gekraak-gepiep?.
dat hoort volgens mij gewoon zo.  :evil:

elianmars

Komt het wel van achteren vandaan?

Bij mij piepte het ook. Bleken de rubbers van een draagarm aan de voorzijde te zijn. Na een beetje WD40 was het over.

@®-

Citaat van: Ludo op 16-07-2007 23:38:51
de 850 is toch wereld beroemd om het gekraak-gepiep?.
dat hoort volgens mij gewoon zo.  :evil:
Nee, Ludo

Dat is een Alfa 33 en op nummer 1 een Citroën BX (kan ook niet ander met zoveel kunststof, dat een plastic fabrikant er jalours op zou worden) ;D ;D ;D

lipton

nog altijd niet weg. !! het is vanachter !!!!

mvg
niemand een idee

BenC70ES

Gerammel achteraan door te slappe handremkabels?

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

lipton

Citaat van: BenC70ES op 18-07-2007 01:39:08
Gerammel achteraan door te slappe handremkabels?
waar kan ik dit controleren?