Mijn broer en zijn 460

Gestart door Gunnar, 15-07-2007 19:24:56

Vorige topic - Volgende topic

Gunnar

Vandaag kwam mijn broer langs, hij vroef of ik even naar zijn auto wou luisteren want hij klonk een beetje anders , verbruikte veel en rookte nogal.

Motorkap open en het ding maar schudden en schokken. Snel een vod genomen en een voor een de boegiekabels losgemaakt en dan het toerental zien zakken.
Behalve bij de 3e en 4e cilinder.... lol

Hij reed zo al 3 weken rond op 2 cilinders, kon het bijna niet geloven.
Ik heb ooit eens getest met mijn kever, daar kon ik op 1 cilinder nog starten en haalde ik 30 per uur, maar nooit gedacht dat je met een 1800 van renault op 2 cilinders nog autostrades kon doen.

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Ronbroek

ach, een beetje achter de vrachtwagens blijven hangen  ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

lipton

Citaat van: Gunnar op 15-07-2007 19:24:56
Vandaag kwam mijn broer langs, hij vroef of ik even naar zijn auto wou luisteren want hij klonk een beetje anders , verbruikte veel en rookte nogal.

Motorkap open en het ding maar schudden en schokken. Snel een vod genomen en een voor een de boegiekabels losgemaakt en dan het toerental zien zakken.
Behalve bij de 3e en 4e cilinder.... lol

Hij reed zo al 3 weken rond op 2 cilinders, kon het bijna niet geloven.
Ik heb ooit eens getest met mijn kever, daar kon ik op 1 cilinder nog starten en haalde ik 30 per uur, maar nooit gedacht dat je met een 1800 van renault op 2 cilinders nog autostrades kon doen.

ik deed als  ik de mini kocht 100kmter naar huis op 2cilinders. niet snel zo'n 90 kmter per uur max maar het ging.