Aansluiten andere radio

Gestart door gjg, 16-07-2007 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

gjg

Hallo,

Omdat mijn sc901 half defect is wil ik een andere radio inbouwen. De boxen echter worden met een ronde 6 polige stekker via de versterker onder de passagiersstoel aangestuurd. Is er een verloopstekker in de handel of heeft de dealer zoiets of is er nix van dit al?

En als ik een dubbeldins toestel met tft scherm koop, hoe kan ik die aansluiten zodat ik ook nog wat hoor, of moet ik nieuwe kabels trekken en een andere versterker kopen ?

Graag jullie advies

GJ

Laserblue

Bij mij komt ie vanaf de versterker weer terug naar achter de radio waar een verdeelblok zit.
Hier kun je dmv een andere iso stekker een andere radio op aansluiten.
Je autohifi zaak kan je deze leveren.  :)

Hieronder op de foto zie je aan de linkerzijde een zwart blok dat is voor je stroom.
er zit eenzelfde bij die is voor je speaker aansluitingen ;)

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

gjg

Nou dat is bij mij niet `t geval. In `t andere blok komt maar een miezerig geel/zwart draadje terug. Verder geen draden vanaf de versterker onder de voorstoel.
Wat ik dus denk dat ik nodig heb, is een verloopstekker van de boxen uitgang van de radio naar de ronde,6 polige stekker die naar de versterker onder de passagiersstoel gaat .

GJ

Laserblue

Citaat van: gjg op 16-07-2007 14:12:26
Nou dat is bij mij niet `t geval. In `t andere blok komt maar een miezerig geel/zwart draadje terug. Verder geen draden vanaf de versterker onder de voorstoel.
Wat ik dus denk dat ik nodig heb, is een verloopstekker van de boxen uitgang van de radio naar de ronde,6 polige stekker die naar de versterker onder de passagiersstoel gaat .

GJ

Er zit geen bruin of wit blok achter?  ???
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

gjg

Jaaa, helemaal verscholen achter andere stekkers en ingepakt in schuim zaten de andere connectoren. De iso-stekker aangesloten en alles doet `t nu!!
Ik dank je voor je reactie en goed advies, super, spaart mij weer een hoop ellende.
Dank je !!

GJ