My Swedish pride 2 volvo 960II

Gestart door fbm, 16-07-2007 11:51:07

Vorige topic - Volgende topic

fbm

Citaat van: big ben op 28-02-2011 22:13:48
Heb je de klep al gepast? (ivm dikte materiaal en dash?)

Past perfect! Heb wel eerst de oude bekleeding eraf gehaald en daar na de alcantara erop gedaan, is ongeveer de zelfde dikte!  ;)

san

Mooi stuur en de rest natuurlijk,je bent maar een druk baasje.Gekocht bij full cartuning?

peteRRR

Ik zag je topic nog net voorbij glippen. :D

Nou Remco respect voor het werk zeg,ziet er netjes uit.

Jij hebt ook wel handige handjes. :eusa_clap:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

cas

goed bezig!   :eusa_clap:

wat zal je dashboard stil zijn strakjes  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

fbm

Zo nog maar even een foto zoals hij er nu nog bij staat, hopelijk na de 14e staat hij weer op de zomervelgen en zitten de WP's eronder! Hebben nu al lang genoeg in de schuur gelegen en ben nu wel benieuwd of het anders remt?
Volgend winter komen er andere velgen onder, dus dit is de laatste keer met staal eronder!

Onderlip ga ik ook nog eerst even opnieuw spuiten en kan er dan ook weer onder. Een nieuwe grill met blauw logo ligt klaar om er ook in te komen of toch die blokjes grill  :eusa_think: weet het nog steeds niet!

Over de race stuurtjes in de verschillende topic's, ik heb er nog steeds geen spijt van dat ik hem erin heb gezet!

De normale uitstraling van het interieur is nu wel anders zonder een origineel stuur, maar dat kan me gestolen worden   :evil: (mijn nieuwe stuurtje liever niet)  ;)
Denk zelf dat het stuur erg goed bij het alcantara gebeuren in de auto staat, mischien nog wel een ander toeterplaatje met volvo logo zoals bij PeteRRR!
Moet ook maar weer is verder met de tellerunit, mischien een custom tellerplaat laten maken, bij die gasten op MP :eusa_think:

Ach, heb nog zoveel te doen! :eusa_dance:

peteRRR

Goed zo,nu op de juiste plek. :eusa_clap:

Ben even van 1 tot en met 27 gesurft,maar je hebt ook wel een geweldig blog Remco.

Kan genieten van al de update,s.

Knap stuur!

Groet.

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jeff

Ziet er netjes uit zo Remco! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

BOV

Die Autostyle pedalen ...  :eusa_sick: :eusa_sick:

Verder is ie wel echt zeer netjes hoor!
I take pictures and build stuff...

dajah black volvo c70

fbm

Citaat van: BOV op 04-03-2011 18:31:01
Die Autostyle pedalen ...  :eusa_sick: :eusa_sick:

Vind ze zelf ook niet mooi, maar ik had wel grotere pedalen nodig om tijdens het remmen tussen gas te kunnen geven om terug te schakelen! Dit gaat zo k#t met die standaard pedalen!  ;)

arjenT5R

hihi tussengas geven tijdens remmen  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

SirRutte

Ja heel-toe clutchen gaat niet zo goed met de originele pedalen ;D

Mooie auto! Gelukkig dat die stalen velgen niet meer terug komen, wat doet dat toch een afbreuk!

arjenT5R

Ik heb net de 27 pagina's door zitten lezen, maar chapeau  hoor  ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

fearless

Stuurtje is top. Rijd echt super met zo'n stuurtje.

fbm

Citaat van: fearless op 06-03-2011 20:42:12
Stuurtje is top. Rijd echt super met zo'n stuurtje.

Klopt helemaal! Ben er ook erg blij mee, als je sportief rijd heb je veel meer grip op het stuur dan zo'n groot origineel stuur!