3e groupbuy heldere lampen 850 / x70 [GESLOTEN]

Gestart door WYD, 17-07-2007 17:23:01

Vorige topic - Volgende topic

KMvrtr

En mochten er daarvan overblijven(kan het me nauwelijks voorstellen, maar toch...), dan heb ik interesse! :eusa_pray:

WYD

Kan ik me ook haast niet voorstellen, want alle lampen zijn al betaald  ;)
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

KMvrtr

Wauw, dan zou ie zelfs gratis wezen dus... :eusa_dance:

M a r c

Lampen zijn binnen hoor. Had ze vandaag al willen versturen maar door drukte en veel telefoon is het blijven staan tot morgen...  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Topsport180

Ik wilde nog even melden dat ik heel tevreden ben met mijn (chroom) lampen en knippers (zonder xenon)  ;D
Staat echt heel mooi op mijn zilverkleurige C. De lichtopbrengst is wat mij betreft beter dan origineel, maar uiteraard nog niet te vergelijken met xenon.

Samenvattend: De "value for money" van deze set is zwaar in orde.
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221

innocenti

Hier nog een zeer tevreden deelnemer. Even zitten tobben met de afstelling, miste het strooilicht op de borden waar ik inmiddels aan gewend was. Maar verblind nu tenminste geen mensen meer. Heb er xenon 4300K in. Alleen de stadslichten ben ik nog niet uit, LED of Bleu vision. Wel zilvere knipperlichten gemonteerd. Vond de oranje gloed van het lampje niet mooi.

Zal t weekend is n fotootje maken.

Wat mij betreft is Xenon in de orginele (niet heldere) X70 lampen absoluut een AFRADER voor de verkeersveiligheid. Moet helder glas zijn met Xenon!

Turbo-Geek

Vwb Stadslichten is LED the ONLY way to go !
Blue vision van Philips is geld weg gooien want alhoewel het geweldig lijkt op de verpakking komt het NIET eens in de buurt van echt wit licht.  :eusa_dance:
Gewoon waardeloos en dus zonde van het geld. Meteen goed doen dus, LED erin.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

innocenti

Ik had de blue vision nog liggen, ooit gratis gekregen bij 2 H1 lampen.

Topsport180

Ik heb ook maar gelijk de zilveren knipperlichtjes genomen, alsmede twee LED's  :)
C70 T5 - 122.000KM - 275pk/395Nm - handbak - leer/alcantara. 440 TD - 207.000 KM - lederen bekleding, ABS, airbag, airconditioning, 15 inch
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2777375,2779221#msg-2779221

MarcoV

Citaat van: Topsport180 op 19-10-2007 19:29:56
Ik wilde nog even melden dat ik heel tevreden ben met mijn (chroom) lampen en knippers (zonder xenon)  ;D
Staat echt heel mooi op mijn zilverkleurige C. De lichtopbrengst is wat mij betreft beter dan origineel, maar uiteraard nog niet te vergelijken met xenon.

Samenvattend: De "value for money" van deze set is zwaar in orde.

Zo te zien is alles gelukt, zag je bij Marc na mijn verse schokbrekermontage.
Zal wel zeer fraai staan op deze mooie C70, veel plezier er mee,

MarcoV

MarcoV

Let wel op dat de led's een reden voor APK-afkeur kunnen zijn, is namelijk blauw/wit licht ipv origineel geel/wit!
Ik heb nog geen ervaring hier mee maar een volvomonteur wees mij hier op.

MarcoV

Turbo-Geek

Apk kan me rug op .... ff wisselen voor de zekerheid vlak voor de keuring is 5 minuten werk.  Besides echte witte leds geven spierwit licht. Voor een  blauwe gloed zie je soms een combinatie, bijv. 3 witte met 1 blauw ledje zoals PIAA dat heeft, die dus ff wisselen en na de keuring weer plaatsen.

MarcoV

Citaat van: Turbo-Geek op 20-10-2007 16:45:23
Apk kan me rug op .... ff wisselen voor de zekerheid vlak voor de keuring is 5 minuten werk.  Besides echte witte leds geven spierwit licht. Voor een  blauwe gloed zie je soms een combinatie, bijv. 3 witte met 1 blauw ledje zoals PIAA dat heeft, die dus ff wisselen en na de keuring weer plaatsen.

FF wisselen is er niet bij op een S70, de complete units moeten er uit!

MarcoV

Turbo-Geek

Witte led lampjes nemen dus, zit niks blauws aan.

innocenti