even voorstellen een verse 850 rijder

Gestart door arie67, 17-07-2007 19:36:45

Vorige topic - Volgende topic

arie67

Hallo ik ben arjan en rijd sinds eind april in een 850,tot grote tevredenheid moet ik zeggen..
Met het voetje ben ik al een stuk soepeler geworden,en het verbruik is aardig in de hand.
Maar dat maakt niet uit,want het is gewoon een ontzettend lekkere wagen...
Rijdt echt zeer relaxed...
het is een 850 r van 1996 automaat,met 349778 op de teller nu..nu nog even kijken hoe ik mn foto's geplaatst krijg...

Marc O.

Welkom Arjan! Erg benieuwd naar de foto's!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Esveldt

Chris

Welkom op het Forum Arjan :)

Ik ben benieuwd naar de foto's van je R ;D Veel plezier van je monsteR!

Chris

arie67

Mn eerste volvo,ja duurt even maar dan heb je ook wat...

RATFINK

Chris

Citaat van: arie67 op 17-07-2007 20:43:58
http://img54.imageshack.us/img54/7470/31032007117cc8.th.jpg

Mn eerste volvo,ja duurt even maar dan heb je ook wat...

Ziet er netjes uit! Mooie auto... ik vind die kleur nog steeds geweldig :angel:

Enjoy! En nu goed poetsen en netjes houden he ;D

Marc O.

Mooie auto! Velgen staan er erg mooi onder.
...The Nile isn't just a river in Africa...

arie67

Ja er mankeren wel wat dingetjes aan maar ja dat ga ik terzijnertijd wel oplossen..
En ik heb nu rondom een mooie striping van een onverlaat die het waarschijnlijk niet gunde dat ik in zo'n auto rond rijd..
Dus zal wel spuiten worden,maar ja ik vind het zo'n gave auto en 11 jaar oud maar het heeft iets...

Chris

Citaat van: arie67 op 17-07-2007 20:53:28
http://img57.imageshack.us/img57/6255/31032007116im5.th.jpg
Ja er mankeren wel wat dingetjes aan maar ja dat ga ik terzijnertijd wel oplossen..
En ik heb nu rondom een mooie striping van een onverlaat die het waarschijnlijk niet gunde dat ik in zo'n auto rond rijd..
Dus zal wel spuiten worden,maar ja ik vind het zo'n gave auto en 11 jaar oud maar het heeft iets...

Wat een eikels heb je toch.. zonde van die "schade" man!

En sja, aan mijn auto mankeren ook nog dingetjes... komt wel. Komt tijd, komt... ;D
Ik zie je vorderingen wel ;)

BeRnd

fraaie auto Arie!! Volgens mij herken ik de auto; heb jem niet gekocht bij Paashuis? Hij had twee R en staan, een met 117 k op de teller (ex Italie) en deze volgens mij met beige interieur. Succes iig ermee. Goeie koop!
Bernd
history: Volvo 240 GLE ('83), Volvo 940 GLE  ('93) Volvo 850 T-5 ('96), Volvo 850 T-5R ('95), Volvo V70 XC aut ('00), Volvo 940 LPT ('98)

arie67

ja klopt ik heb hem bij paashuis vandaan,leek me wel een aardige handelaar.Niet echt bij mij in de buurt maar was ook weinig betrouwbaars te vinden in de haarlemmermeer..

elianmars

Paashuis.... Dan is het waarschijnlijk een 2.0 liter, ex-Italiaan? Edit: hoewel, met die km.stand.....  :eusa_think:

Mooie wagen!! En welkom hier, natuurlijk!  :)

WYD

Mooi begin van je Volvo-carriere. Ziet er goed uit!
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

zilver850

He Arjan mooi karretje zag de naam arie67 en dacht he die komt mij bekend voor, en ja hoor dezelfde als op het cf forum. Veel plezier met je auto maar dat zal vast goed komen.