Topic mag toe

Gestart door lipton, 18-07-2007 01:35:26

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Citaat van: Rayman op 20-07-2007 10:49:37
Op een 850 past dat inderdaad makkelijk; een x70 is een ander verhaal. ;)

Drama? Ik lees geen drama...
Beetje begrip voor de mensen die niet zo handig zijn en het toch zelf proberen imho. :)

Ik zou persoonlijk wel eens willen leren hoe je allerhande klusjes zelf kunt doen :)

toch; wat is er dan zo anders aan een x70? Er rijden er (zojuist even mijn mailbox en PM's er snel op nageslagen) in ieder geval 34 met een veerpootbrug rond... Heb er zelf ooit twee helpen monteren bij een sleuteldag, maar nergens gaf dit problemen. Wel heb ik ooit staan prutsen bij iemand waar de onderdelen van de gas-ombouw tot tegen de motorkap geplakt zaten... dat werd dus echt niets.

thuur

Allemaal leuk en aardig, maar de vragensteller heeft gewoon een R-etje hoor...

Gr ;)

Rayman

Citaat van: thuur op 20-07-2007 11:37:50

Gr ;)

Dan zou ik zeggen: verplaats de reacties mbt VPB diesel naar het daartoe bestemde topic. ;D
Jij blij; iedereen blij ;D

thuur

Citaat van: Rayman op 20-07-2007 11:50:39

Dan zou ik zeggen: verplaats de reacties mbt VPB diesel naar het daartoe bestemde topic. ;D

Moet ik blij worden van werk ???

Gr ;)

Rayman

Citaat van: thuur op 20-07-2007 12:01:50
Citaat van: Rayman op 20-07-2007 11:50:39

Moet ik blij worden van werk ???

Gr ;)

IK ben geen moderator vriend ;)

En als je toch bezig bent; wijzig de topictitel ook effe ;D Is het voor iedereen duidelijk.

Herminator

Op mijn v70 tdi heb ik ook niks aan hoeven passen behalve het stekkertje verleggen zoals de foto een paar posts hiervoor.
Gewoon de houder van de benzinefilter onder de veerpootbrugring vastmaken en niet erboven.

Gewoon zo dus.
http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=20442.msg385627#msg385627

Jort

CiteerTjonge jonge wat kunnen jullie een drama maken van een veerpootbrug.

Daan, nu je je toch in dit topic hebt gemengt, en we dus gebruik kunnen maken van je kennis, misschien kun je me uitleggen hoe ik m'n ruitenwisservloeistof bij vul.

Esveldt

Citaat van: Jort op 20-07-2007 12:49:10
Daan, nu je je toch in dit topic hebt gemengt, en we dus gebruik kunnen maken van je kennis, misschien kun je me uitleggen hoe ik m'n ruitenwisservloeistof bij vul.

Weet je zeker dat jij zelf de VPB gaat monteren?

:eusa_pray:

Gunnar

Vpb is besteld, maandag heb ik hem.

Gek toch hoe men in de garage blijft proberen de hele set te versjacheren tot je hen het individuele nummer en de verkoopprijs geeft.

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Snellebaksteen

Citaat van: Herminator op 20-07-2007 12:46:45
Op mijn v70 tdi heb ik ook niks aan hoeven passen behalve het stekkertje verleggen zoals de foto een paar posts hiervoor.
Gewoon de houder van de benzinefilter onder de veerpootbrugring vastmaken en niet erboven.

Gewoon zo dus.
http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=20442.msg385627#msg385627

:eusa_doh:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Herminator

Brandstoffilter  :eusa_silenced:

Maar ik hem em er wel zelf opgezet en nog gelukt ook  :eusa_dance: Ondanks deze onkunde  :eusa_angel:

why-not

Heeft een vpb alleen nut bij een snelle rijstijl of is het zowiezo beter.

Herminator

Je merk het alleen in snelle strakke bochten.
Afritten/opritten snelweg, rotondes.

Gunnar

Ik hoop dat het een ander gevoel geeft in de bochten, ik had een nieuwe ford focus en die gaf een veel beter gevoel in de bochten dan de s70.

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

denkweb

Citaat van: Gunnar op 20-07-2007 17:37:28
Ik hoop dat het een ander gevoel geeft in de bochten, ik had een nieuwe ford focus en die gaf een veel beter gevoel in de bochten dan de s70.

Komt volgens mij omdat de electronica in de F*** de stuurbekrachtiging aanpast aan de snelheid; dit schijnt nogal verschil te maken.
Heb het 4 jaar geleden mogen ervaren in een Opel Astra; wel vervelend als je vol in de ankers gaat en dan een rotonde neemt; de stuurbekrachting pastte zich niet snel genoeg aan waardoor er een vervelende stoeprand in beeld kwam, tot de stuurbekrachtiging op peil was en weer wat soepeler reageerde.