mede 850 freaks!!!

Gestart door @@850@@, 18-07-2007 08:31:58

Vorige topic - Volgende topic

@@850@@

:eusa_dance:
Ik ben al een paar weekjes op het forum aan het rondsnuffelen en zag dat het gebruikelijk is jezelf even voor te stellen, dus bij deze;

Ik ben Bart woonzaam te Assendelft N-H, ik bezit een 850glt (2.5 20V)uit 1995 welke ik destijds (2 jaar geleden) voor een leuk bedrag overgenomen heb van mijn neef uit Zwitserland. Na een hoop gedoe met inklaren en keuren mocht ik erin rijden en ik was meteen verkocht (daarvoor reed ik een volvo 460 uit 1996) wat een heerlijke wagen..... Ik ben 'm nu stukje bij beetje aan het perfectoneren ,hij was wel volvo onderhouden, maar er mankeerde hier en daar nog wat aan (krukaskering, electrische stoel, airco, cruise control, etc kortom de bekende 850 perikelen). Ik ben van beroep vliegtuigonderhoudstechnicus (zo'n 10 jaar nu) dus techniek is mij niet vreemd, hoewel de 850 techniek mij soms de haren van de kop doet ergeren, maar daar is dit forum ideaal voor!!!

Tot nu toe zeer interessante discussies, zeer leerzaam, bedankt alvast!!

groetjes :eusa_eh:

@@850@@

Oh ja foto's volgen nog!!!! :P

t5karel

Zo hele mond vol vliegtuigonderhoudstechnicus,komt goed van pas hiero.Het stikt hier van de vliegtuigjes,althans ze denken dat ze in een vliegtuig rijden :angel:.In ieder geval welkom aan board ;D.Eigenlijk zijn alle problemen hier wel een keer besproken,en op gebied van tuning geprobeerd.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

pwassink

Das leuk ..

Alweer een vliegtuigtechniek gerelateerde volvorijder, daar zijn er al meer van hier..
Van echt groot vliegend spul tot en met de wat kleinere modellen.

Je gaf het al aan, foto's ze zouden volgen, nou nou ?  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

@@850@@

Ja komen eraan, wacht alleen nog even op een mooi fotomoment, met vliegtuigje d'r bij op het platform, wel origineel denk ik...

Turbobiker

Citaat van: @@850@@ op 21-07-2007 12:00:37
Ja komen eraan, wacht alleen nog even op een mooi fotomoment, met vliegtuigje d'r bij op het platform, wel origineel denk ik...

Nou, nee. Rudy-M werkt ook op Schiphol en heeft al eens wat mooie 850 + vliegtuig foto's geplaatst.

Geen smoesjes dus en gewoon dat ding bij jou in de straat fotograferen...

Welkom op het forum, dat dan weer wel ;)
De Tussenpaus

@@850@@

He bah, niet meer origineel dus, nou, laat dan ook maar zitten, maak idd wel wat straatkiekjes lol......

Eugene

Welkom, ben benieuwd naar de foto's ;)

If it's not blown, it sucks...

Chris

de geneRaal

hee laagvlieger!   welkom op ut form   8)
Blackstone under construction