Jeffrey - Ride For Peace

Gestart door DinanT, 19-07-2007 08:29:53

Vorige topic - Volgende topic

DinanT

Gisteravond zijn wij nog even naar scheveningen geweest om daar even lekker langs het strand te wandelen. Meestal komen we dan ook langs de welbekende motor-parkeerplaats.
Daar zag ik ditmaal een toch wel ietwat apart uitgedoste motor met een al even apart kenteken. Dus maar even een fotootje maken. Toen ik bezig was kwam de eigenaar er ook net aanlopen en we hebben even gebabbeld. Hij bleek uit Indonesie te komen en was bezig met een solo-vredesmissie. Hij is in april 2006 vertrokken van huis en Nederland was het 32ste land dat hij doorkruiste. Zijn vrouw was er ook bij, die was voor twee weken naar Nederland gekomen voor een vakantie samen met haar man.
Kleine anekdote, vanwege de deuk in zijn rechtertank: hij was in Afghanistan gevallen omdat ie werd beschoten... Hij heeft daar nog met een groep rebellen gesproken die claimden erg van vrede te houden... "We love Peace!!" (met een doorgeladen mitrailleur om de schouders..) "Tuurlijk joh! Wat jij wil..."
Hij zou nog zo'n 100 landen doorkruisen en hoopte in 2011 weer thuis te zijn in Indonesie. Van hier ging ie richting scandinavie, daarna met het vliegtuig naar Canada om noord- en zuid-Amerika te 'bezoeken', om vervolgens door te vliegen naar Australie.

Hij doet dit geheel in zijn eentje.
Respect.  :eusa_clap: :eusa_clap:
De website: Ride For Peace

De fotootjes op Scheveningen:

Ik rol hierin  

Snellebaksteen

Grappig, ik heb gisteravond ook naar z'n motor staan staren in Scheveningen.  :)
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

The Saint

Leuk hoor, maar volgens mij worden dit soort missies vooral bed8 om lekker gesponsord een avontuur te beleven. Ik denk niet dat de vrede gebaat is bij deze reis.

The Saint, die een beetje 'missie-moe' aan het worden is: fietsen tegen kanker, kantklossen voor de paarse muur kever, lopen tegen global warming etc. etc. maar vooral etcetera..
No shirt no shoes, no pinball

t5karel

Moet ik toch eerlijk bekennen dat  die naakt missies wel leuk zijn,vrouwlijk dan heh ;).Bloot voor de pelsjes van de robben ,bloot op de foto voor 1 eenheid,bloot op Wimbledon,bloot against meat ;D.Phfff ,wat is het weer heet in m,n bovenkamer ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Rudi

Citaat van: The Saint op 19-07-2007 10:14:06
Leuk hoor, maar volgens mij worden dit soort missies vooral bed8 om lekker gesponsord een avontuur te beleven. Ik denk niet dat de vrede gebaat is bij deze reis.

The Saint, die een beetje 'missie-moe' aan het worden is: fietsen tegen kanker, kantklossen voor de paarse muur kever, lopen tegen global warming etc. etc. maar vooral etcetera..

Meestal figuren die toch niks beters te doen hebben ;D

Citaat van: The Saint op 19-07-2007 10:14:06

...kantklossen voor de paarse muur kever...

:eusa_clap: ;D
Dr.Go-Fast...

DinanT

Citaat van: Rudi op 19-07-2007 11:08:55Meestal figuren die toch niks beters te doen hebben ;D

Hij had zijn baan etc. er voor opgezegd, hij ziet z'n vrouw en familie in 5 jaar maar heel af en toe...

Maar goed, ik kan me voorstellen dat sommige mensen er een beetje moe van worden. Ik word ook moe.
Vooral moe van die klimaatverandering sjips.
Moet je kijken wat voor weertje we tegenwoordig hebben. Af en toe een fijn buitje erbij.
Lekker toch? 8) 8) :eusa_dance: :P
Ik rol hierin  

Laserblue

Citaat van: t5karel op 19-07-2007 10:53:34
Moet ik toch eerlijk bekennen dat  die naakt missies wel leuk zijn,vrouwlijk dan heh ;).Bloot voor de pelsjes van de robben ,bloot op de foto voor 1 eenheid,bloot op Wimbledon,bloot against meat ;D.Phfff ,wat is het weer heet in m,n bovenkamer ;D.

Bloot voor het 850forum! ;D

Voor voor het instant houden van de LBP?  :eusa_whistle:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Rudi

Citaat van: Laserblue op 19-07-2007 11:32:37

Nee,die komen toch nooit op meetings  :-*

;)
Dr.Go-Fast...

Laserblue

Citaat van: Rudi op 19-07-2007 11:40:34

;)

och... valt wel mee toch?
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

R.Bijl

Citaat van: Laserblue op 19-07-2007 11:47:44
Citaat van: Rudi op 19-07-2007 11:40:34

;)

och... valt wel mee toch?

;D San als eerste? :eusa_dance: ;D ;D
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....