En weer een T-5R eigenaar erbij :-D

Gestart door coyote1980, 20-07-2007 12:02:36

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Prachtige auto :eusa_clap: Wil graag nog eens een paar foto's met mijn rode en een gele :angel: ;)

maruska

gele zat arjen.. volgens de spin bron, zelf meer dan 100 in NL..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

coyote1980

Zo, afgelopen weekend dus de poetsspullen ter hand genomen, eerst lekker gewassen, daarna met cleaner de kleur weer opgehaald en tot slot (uiteraard) in de was gezet! Hij staat er weer mooi bij 8)

Afbeelding is 1920x1440 :)
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

robin-850-92

marcoz84

Ik krijg spontaan trek in een banaan :P ziet er goed uit! ;D

coyote1980

Sinds gisteren ook weer met verse APK erop, nauwelijks bijzonderheden, alleen 1 koplamp was van binnen brak. Dus nieuwe erin. Nou, bij het afhalen meteen de andere kant ook maar laten bestellen want het verschil links/rechts was wel heel groot ineens!

O ja, 14:00 bellen:
- Kan ik hem afhalen?
- Komt een nieuwe koplampunit in, is er met 10 minuutjes, daarna nog even afmelden en dan klaar.
- Kom ik eraan...

Ik daar, lichtbeeld werd nog even afgesteld, daarna afmelden: steekproef... Mag je een uur op de RDW man gaan wachten.

Maar geen aanmerkingen op de keuring, hij mocht zelfs eens aan een échte auto (steek)proeven!

Gommie855

hele mooie wagen mag je zuinig mag je zuinig op wezen.en ook wel een beetje trots,ik ben bij de t5 blijven steken,ook leuk hoor :eusa_clap:
440 en 460 gereden maar blijft leuk spul,en ja je blijft bestellen.

Lindert Bogers

Blijft mooi zo'n CY estate

Veel plezier ermee.

nsdnayz

:D ooh jij hebt hem gekocht! Ik rijd daar dagelijks langs, en opeens was mn droomobject weg :). Gelukkig in de handen van een liefhebber-in-spe terecht gekomen :)

coyote1980

Euh. Denk denk, heb deze in 2007 in Amsterdam gekocht, weet je zeker dat dit je droomobject was? 8)

En 'in-spe'? ;D  Nee hoor, groot liefhebber en 100% merktrouw, als ik mijn 480's ook tot de Volvo's mag rekenen ;D

Zo, vandaag een nieuwe ruitenwisserarm besteld voor de bestuurderskant, oude arm was toch iets te vervormd dus gewoon een nieuwe erop straks. :)

coyote1980

O en gewoon een leuke vakantiefoto 8)

coyote1980

En deze mag eigenlijk ook niet ontbreken. 8)

LvD

CiteerO en gewoon een leuke vakantiefoto

Zo, die korte golf antenne is behoorlijk gegroeid in 3 jaar tijd  ;D. Hoewel, het lijkt er ook wel op of je 'm naar achteren hebt verplaatst. (ik lees zo nu en dan een topic helemaal door, dus ik net in eerste instantie ver inzoomen op de foto met de boedelbak om te kijken wat voor antenne je er dan opgezet had... duurde even voor ik 'm doorhad  :eusa_wall:)

Die laatste foto is overigens heeeel gaaf... Lekker mysterieus, en die fan-tas-tisch mooie CY staat er zo schimmig terwijl je weet hoe mooi die is. Mooie compositie.

coyote1980

Citaat van: LvD op 28-07-2011 09:59:57
Die laatste foto is overigens heeeel gaaf... Lekker mysterieus, en die fan-tas-tisch mooie CY staat er zo schimmig terwijl je weet hoe mooi die is. Mooie compositie.

Die laatste foto is inderdaad de mooiste die ik met de CY gemaakt heb, zou in een boek / brochure niet misstaan 8)

Op dezelfde plek genomen, maar die van schuinachter ziet er toch net wat gaver uit :)

coyote1980

Gisteren een nieuwe ruitenwisserarm van Nordicar geleverd gekregen en gemonteerd: wat een verschil! Hij trekt nu weer de hele ruit strak schoon, prima investering 8)