16,17,18, ja zelfs 19 inch??

Gestart door hpetak, 29-05-2003 22:46:45

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Ja mijn C70 draait ook enorm groot... een geluk dat hij hetzelfde bleef met van 16" naar 18" te  gaan  :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Rudi

Citaat van: Robinson op 05-06-2003 09:50:24
Spoorverbreders monteren kan makkelijk.
Wel de goede gebruiken, dwz. aluminium spacers die op de as geschroefd worden met bijgeleverde moeren met het juiste draaimoment!!
Spacers, die én gebalanceerd én gecentreerd zijn.
H&R, en Eibach leveren ze voor de racerij.
Let wel op dat er genoeg ruimte tussen wiel en wielkast aanwezig blijft.

Heeft U ook een link? ;D   8)
Dr.Go-Fast...

Robinson

www.eibach.de
www.hr-spezialfedern.de
www.google.nl

Rudi

Ik had gehoopt op een Ned vestiging,maar neem maar ,s contact op met Eibach,thnx.
Dr.Go-Fast...

Robinson

Bij een beetje automaterialenzaak is het makkelijk te bestellen, als je weet wat je wilt tenminste.

Rudi

Citaat van: Robinson op 08-06-2003 20:38:02
Bij een beetje automaterialenzaak is het makkelijk te bestellen, als je weet wat je wilt tenminste.

Probeer ik dat wel even,dan zou het zoiets moeten worden  

Maar ik wil nog even afwachten wat m,n huidige spacers doen,want m,n banden zijn nu ook niet helemaal rond meer,die losse ringen zijn idd waardeloos maar die worden toch wel rechtgedrukt als je het wiel monteert?de betreffende monteur moest sowieso niks van spacers hebben....wat een gedoe allemaal ;D

Dat betekent dat het in mijn geval nog niet duidelijk is of het wel aan die universele spacers ligt,dan zou ik eerst 4 nieuwe reifen moeten kopen :) Kijk wel even wat die spacers moeten kosten :(
Dr.Go-Fast...

Robinson

www.gts-tuning.de
Bij spurplatte.
Vehaal gaat op voor>20mm
Die spacers bij jouw reply zorgen voor onbalans.

Rudi

Ik had 2 kromme velgen,en nadat  de monteur zei dat het met spacers nooit helemaal goed komt,ben ik dus over die spacers begonnen...
Dr.Go-Fast...