Van kever naar 850... UPDATE 15-5-2009: AFSCHEID

Gestart door brammutjuh, 21-07-2007 18:44:43

Vorige topic - Volgende topic

Duell

Gefeliciteerd met je mooie groene 850.
En natuurlijk ook veel plezier gewenst met die mooie kever  :eusa_clap:

The Saint

Mooie wagen(s) Brammutjuh  8)

Ook al is de 850 voor jou een alleen een 'gebruiksvoorwerp', ik hoor al een beetje dat de liefde voor je Volvo oplaait..  ;)
No shirt no shoes, no pinball

JorritV70

Mooie auto bram, en erg mooie velgjes er onder, succes en veel plezier er mee!!!

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

V70geRwin

Gefeliciteerd!
Luchtgekoeld is bijzonder maar de roffel van je 20v ook  ;D

je kever is ook erg mooi, zeker met het schuifdak!

brammutjuh

Thanx allemaal voor de leuke reacties!

Citaat van: The Saint op 07-09-2007 07:48:32

Ook al is de 850 voor jou een alleen een 'gebruiksvoorwerp', ik hoor al een beetje dat de liefde voor je Volvo oplaait..  ;)

Haha, wees maar niet bang! Ik ben al m'n hele leven autogek en volgens m'n ouders is het eerste woordje wat ik als kleuter ooit las VOLVO :D

Ik ben al gek van de 850 sinds hij in 1991 op de markt kwam. Ik was toen 13, mijn vader had net een tweede hands Volvo 340 gekocht en heb daarna denk ik van alle modeljaren wel een folder opgehaald bij, toen nog, Auto Custers in Den Bosch. Het geluidje van een luchtgekoelde VW is super, maar die roffel is ook erg verslavend.

Ondanks dat ik al moderator ben op Keversite.nl en PR bestuurslid van de Luchtgekoelde VW Club Nederland is de kans groot dat ik ook een lidmaatschap van de Volvo 850 club er bij neem. Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan :eusa_dance: En waarschijnlijk kan ik het ook niet laten om soms een 850-meeting te bezoeken :eusa_whistle:

Grtz,
Bram.
VOLVO 850 2.5 20V, DOP, 1996: PD-ZN-55
VW Kever 1/11 De Luxe Faltdach, 1959: BG-50-73

Volvo 850 Eindhoven

welkom op het forum (had ik al keertje eerder gezegt :angel:)

maar de zoektocht is dus toch suc6 vol geweest.
zo op het eerste oog een erg nette roffel hoor.
jammer van die 2 min puntjes die je aan geeft maar daar kan aan gewerkt worden

ik zou zeggen veel veiligen km toegewenst en veel genot uiteraard.

gr. :angel:
Volvo S70R (silver snail) geexporteerd naar Duitsland
hier voor een BMW f650GS 800cc special edition in de plaats gekomen.

brammutjuh

Gisteren m'n roffel opgehaald. Echt genieten ;D Behalve die verbruiksmeter.. maar niet te vaak dat deel van de boardcomputer inschakelen :eusa_shifty:

Inmiddels ook meer foto's van m'n nieuwe trots. Eerst samen met m'n te verkopen kevertje (wel een overgang...):

En nog wat fotootjes van het interieur:

De rest van de foto's staan in m'n Photobucket-album.

Grtz,
Bram.

thuur

brammutjuh

Kleine update:

1. Setje rubber matten (donker beige) gescored bij een kennis. Set is in erg nette staat, niet gescheurd en ook de stof bij de pedalen is nog netjes :)

2. Misschien is het alarmrelais gerepareerd... Vriend van me heeft hem opengemaakt en op de printplaat twee verbindingen die kapot waren weer gesoldeerd. Morgen ophalen en eens kijken of we het alarm (en de a.b. op de cv) weer aan de gang krijgen...

Verder nog lekker aan het genieten :D

Grtz,
Bram.

scania164

Hallo
Mooie auto!!
Volgens mij brande het abs lampje niet op de foto??
Hoort toch wel als je hem op contact zet?

Gr Chris

reMARKable

brammutjuh

Ik denk idd dat dat lampje na een tijd uit gaat, want het werkt wel volgens mij ::)

Vanavond het alarmrelais opgehaald. Nu ff zoeken waar ik dat terug moet plaatsen, want het lag er al uit toen ik de auto kocht. Weet iemand dat zo? Anders zoek ik hier nog wel ff rond.

Grtz,
Bram.

Tom850

Is dat z'n 210 211?

Die behoort onder bij het stuur te zitten. Die plaat eraf doormiddel van 3 schroeven en dan op de rug in de auto gaan liggen. Dan zie je rechtsboven je een stel relais voetjes. Daar moet je het relais horizontaal plaatsen.

Succes.

Groeten Tom

brammutjuh

Yep dat is een 210 211 :) Ik zal komend weekend eens kijken of ik hem er in krijg. En dan maar hopen dat het alarm niet meteen een keel op zet en niet meer uit gaat...

Grtz,
Bram.