Vakantiefoto's (met roffel)

Gestart door Domaso, 22-07-2007 14:59:26

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Zo, hier een paar van de paar honderd fotookes ;)

Nynke en ik zijn allereerst rustig afgezakt richting Millau, waar ik zeer benieuwd was naar de nieuwe brug over de Tarn.
Na een weekje zijn we richting St. Tropez gereden alwaar we vrienden hebben getroffen en zijn we nog 1,5 week gebleven.

Autootje heeft zich goed gehouden, alleen ging de dag voor de terugreis ineens het lambda-lampje branden. Gelukkig geen vervelende bijwerkingen, dus we zijn goed thuis gekomen.

Lekker temperatuurtje....

Even de boel luchten bij dergelijke temperaturen, ABS-lampje brandde ineens...

Nee, ze is niet van ons  8)

Deze zag ik de laatste dag nog voorbij komen

Moet wel zeggen dat ik met een sleurhut toch graag een T-5je zou willen hebben, maar dromen mag

Eugene

If it's not blown, it sucks...

Domaso

Mooie foto's Joost!

Ik had hetzelfde met m'n lambdalampje in Italie. Stekker was losgegaan. Later op de camping lampje gereset en probleem was opgelost.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Frank Selen

Mag een filmpje ook?
(Geluid stelt niet veel voor...)
Groetjes, Frank

Raf

Citaat van: Frank Selen op 13-08-2007 22:55:32
Mag een filmpje ook?
(Geluid stelt niet veel voor...)

oh, Limone! zalig! Wij hebben twee jaar geleden in nabijgelegen Nago-Torbole onze vakantie door gebracht. Ik kan eigenlijk niet wachten om nog een keer te gaan... Heerlijk daar. Leuke baantjes om op rond te rijden, veel bochten, tunnels, berg op en berg af... :)

Raf
De gustibus non disputandum est!

Walter

Nog eentje:

Links Lago di Caldonazzo, rechts Lago di Levico. In het midden Noor en een vijfpitter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Domaso

Monti di Vercane

In de buurt van Chiavenna (It)

Julierpass

En voor de reacties weer komen: de floodlights heb ik al verwijderd. ;D
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

BenC70ES

Via Modena 12 40019 Sant'Agate Bolognese Italië enkele weken geleden...  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Freakybaby

ik was zonder roffel op vakantie, wel 5 cil maar dan D5.. ook geen straf. Heb zelf geen foto's gemaakt dit keer, de foto's van de anderen zien er geweldig uit  :eusa_clap:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Volvo comfort

Oei Ben, die wagen naast je heeft waarschijnlijk een lelijke schade aan zn deur

Dennis850

Na een dagje touren op gravel in Zweden... Ik had mijn raam open...de kinderen op de achterbank zagen er ook zo uit... :eusa_shifty:

GeertG

Citaat van: Dennis850 op 16-08-2007 09:13:07
....de kinderen op de achterbank zagen er ook zo uit... :eusa_shifty:

Foto  ::)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Esveldt

Zoooo, ook weer terug vanuit Biscarrosse (100 km onder Bordeaux).

Weinig Volvo's gezien, zeker wat betreft 850 en de 70 serie. Wel aardig wat XC 90 en de nieuwe modellen.

Bij deze een paar foto's

theovh

Klein intiem feestje aan de kant van de weg

Volvo over de drie ton!
Wat heb je aan  veel paardekrachten als er een ezel achter het stuur zit.

viking_in_shorts

Dan ook maar wat foto's van mij:

Tijdens enkele dagen verblijf in Frankrijk (uurtje ten noorden van Montpelier / Bezier: het zomerhuis van m'n schoonmoeder)

Shot with Canon EOS 350D DIGITAL

Moment van vertrek. Nog éven zorgen dat hij toch nog wat lager bij de grond komt te liggen  :eusa_whistle: Het lijkt hier alsof hij schuin staat, maar dat doet hij niet.

In Nederland aangekomen. M'n vader kon niet wachten om de lampen te monteren!

Wederom vertrekken, deze keer vanaf mijn ouders naar huis! De hele 1043 km (= volgens de Mio C520T) met dak open gereden :eusa_dance: Was wel erg koud toen ik aankwam, helemaal omdat ik in m'n t-shirt zat en geen zin had om te stoppen om een jas te zoeken.

Jammer genoeg geen mooie foto's uit Italië, Oostenrijk, Duitsland, Luxemburg, Belgie en Denemarken (=alle andere landen waar ik geweest ben)