Vakantiefoto's (met roffel)

Gestart door Domaso, 22-07-2007 14:59:26

Vorige topic - Volgende topic

Domaso

Waarschijnlijk zijn nog vele roffelaars op vakantie maar voor diegenen die al terug zijn: wij zijn benieuwd naar jullie vakantiefoto's, uiteraard met roffel. Ik zal zelf alvast beginnen.

Ergens halverwege Duitsland richting het zuiden

Op de camping

Monti di Vercana (It)

San Gaudensio (halverwege de Malojapass)

Terugreis; bovenop de Julierpass (2284m)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Chris

Leuke fotos. Goeie vakantie gehad?

Domaso

Citaat van: Chris op 22-07-2007 15:25:35
Leuke fotos. Goeie vakantie gehad?

Vakantie was prima en de Roffel  heeft ons niet in de steek gelaten. Het enige wat het begeven heeft is het kastje dat achter het handschoenvak zit en de recirculatieklep opent en sluit. Na ong. 400 km op de heenreis wel 'n liter olie bijgevuld. Op de terugreis de laatste paar honderd km  zonder problemen rond de 110 km/u gereden.
Volgend jaar mag de roffel weer mee!
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Paul-S70R

Hey, wat leuk dat alles goed was! Ik zal vanavond als ik thuis ben ook een paar foto's online zetten!
Heb nog een paar mooie van onderweg en op de Gothard pas.

Turbo-Geek

Belemmeren die MEGA lampen de koeling niet ?? Zeker voor het betere sleurwerk is goede koeling onontbeerlijk.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Gunnar

Die lampen zijn een "beetje" overdone.
Doet me denken aan die opel kadetjes met zo'n polyester opvijsstuk waar 4 verstralers inzitten.

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Taranis

Citaat van: Gunnar op 23-07-2007 17:08:03
Die lampen zijn een "beetje" overdone.

Ligt er aan waar je rijdt. Ik kan me oorden indenken waar die lampen eigenlijk gewoon noodzaak zijn.

T-greydelicious-5

Leuke fotootjes inderdaad. Kom net zelf van een rondtripje Denemarken, Zweden en Finland en daar zie je bijna elke volvo (en andere merken) met van die Elandlampen rijden.

Domaso

@ Turbo-Geek: geen enkel probleem met koeling gehad en had toch al gauw 1200 kg achter de roffel hangen. Zelfs op de terugweg over de Julier en Maloja ging alles prima.

@ Gunnar: Ik heb er zelf ook over getwijfeld maar was onderweg toch blij met 2 X 100 watt extra licht. Binnenkort gaan ze er weer af want zonder is toch eigenlijk mooier.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Gunnar

Een pintje voor de eerste nederlander die ZONDER caravan poseert ;P
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Domaso

Mooie foto's Paul. Maar ...  waar is de roffel op de laatste foto?  ;D
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Domaso

Citaat van: Gunnar op 23-07-2007 19:26:34

foto van de roffel zonder caravan (en zonder mij) levert dat dan een halve pint op? ;D
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Marc O.

Citaat van: Gunnar op 23-07-2007 19:26:34

Ja, was vorig jaar, maar er stond niet bij dat het van de vakantie van dit jaar moest zijn ;) Lokatie was Oostenrijk, na een regenbuitje.

Pintje kan worden afgeleverd in het fraaie Tilburg ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...