handgrepen in carrosseriekleur

Gestart door tazmeniak, 22-07-2007 18:56:39

Vorige topic - Volgende topic

tazmeniak

Hallo

Wie o wie kan mij helpen aan 4 handgrepen in de carrosserie kleur van mijn 850 T5 '95 (grijs)

of weet waar ik ze kan kopen?

Gr Edwin

Esveldt

Turbobiker

Staat hier veel over geschreven. Je moet de V/S70 handgrepen hebben. Bij de dealert te bestellen, maar beter is een setje op de sloop te scoren en zelf te laten spuiten. Passend slot kun je wel via de dealer bestellen.

Verder de zoek functie gebruiken.
De Tussenpaus

Wout309t

Ik betaalde op de sloop 40 euro voor 4 greepjes. Bij de bevriende Focwa spuiter nog eens 40 euro en klaar was Kees. (Als ik zo had geheten)
Ziet er stukken beter uit in elk geval... ;)
2011 V70 2.0T R-Design MT

tazmeniak

weet iemand ook of mijn oude sloten van mijn 850 in die van de nieuwe handgrepen van een v70 passen?
en hoe gaat dat?
en anders als ik ze nieuw bestel bij de dealer wat adt kost?

Turbo-Geek

Die passen NIET !
Kosten zo'n 80 euro per cilinder en zijn dan op je bestaande sleutel code gemaakt.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Joachim1

Citaat van: Turbobiker op 22-07-2007 18:58:33
Staat hier veel over geschreven. Je moet de V/S70 handgrepen hebben. Bij de dealert te bestellen, maar beter is een setje op de sloop te scoren en zelf te laten spuiten. Passend slot kun je wel via de dealer bestellen.

Verder de zoek functie gebruiken.
::)  :eusa_shhh: staat wel 3keer ergens dat het niet past mmm nu 5x  ;)

Duell

Citaat van: Turbo-Geek op 29-07-2007 18:32:58
Die passen NIET !
Kosten zo'n 80 euro per cilinder en zijn dan op je bestaande sleutel code gemaakt.

Nee die passen niet. Maar ik ben vandaag even bij de dealer geweest voor een nieuw slot, en de medewerker vond het wel een beetje vreemd.
Een S/V70 slot voor een 850 sleutel code, Eigenlijk was hij er al voor 100 % zeker van dat Volvo dat niet kon leveren.

Maar toch maar de order geplaatst, ik wacht het telefoontje wel af. Ander toch maar een originele afstandbediending kopen (84,-) . Maar ik ben natuurlijk niet zo handig dus dan moet ik dat weer laten inbouwen.  :eusa_wall:   

mr clubs

Citaat van: tazmeniak op 28-07-2007 15:23:09
weet iemand ook of mijn oude sloten van mijn 850 in die van de nieuwe handgrepen van een v70 passen?
en hoe gaat dat?

Past wel, maar dan is het geen slot meer en krijg je hem zelfs met een schroevendraaier open, dus lijkt me niet de meest handige oplossing. Bij de dealer kosten ze  86,-. Bij mij paste het nieuwe slot echter niet goed, dus heb ik de slotpen? van het oude slot iets gemodificeerd en in het nieuwe slot gezet, ook moest ik de uiteinden van het veertje iets inkorten anders kreeg ik de sleutel niet ver genoeg gedraaid. Bleef blijkbaar ergens achter hangen.

Duell

okay ik heb mijn slot in mijn handvat gestopt. Ik heb geen idee hoe het er ooit weer uit moet, want ik heb alleen een 850 hayenes boekje.
Maar het volledige handvat gestript om de pennetjes van de veer in te korten, tot zover volg ik het.

Nu de slotpen nog, maar Mr Clubs, hoe heb je dat gedaan, of zijn erandere mensen die dit ook hebben gedaan ?

mr clubs

elianmars

Citaat van: mr clubs op 06-08-2007 18:45:43
Citaat van: tazmeniak op 28-07-2007 15:23:09
en hoe gaat dat?

Past wel, maar dan is het geen slot meer en krijg je hem zelfs met een schroevendraaier open, dus lijkt me niet de meest handige oplossing. Bij de dealer kosten ze  86,-. Bij mij paste het nieuwe slot echter niet goed, dus heb ik de slotpen? van het oude slot iets gemodificeerd en in het nieuwe slot gezet, ook moest ik de uiteinden van het veertje iets inkorten anders kreeg ik de sleutel niet ver genoeg gedraaid. Bleef blijkbaar ergens achter hangen.

Uiteinde van de stalen pen ietsje afvijlen en klaar is Kees. Staat al diverse keren op het forum vermeld  ;)

SIPS Master

Je kunt ook de oude "pin" overzetten in het X70 slot, werkt ook prima.
Up the Irons!

walter leever

je kunt ook gewoon de sloten weglaten,dat heb ik gedaan :eusa_drool:

moet je wel zorgen dat je een extra batterijtje hebt. ;D

allen het slot in de achterklep zit er nog(achter klepje)

Jeff

Citaat van: walter leever op 05-08-2008 14:26:04
je kunt ook gewoon de sloten weglaten,dat heb ik gedaan :eusa_drool:

moet je wel zorgen dat je een extra batterijtje hebt. ;D

allen het slot in de achterklep zit er nog(achter klepje)

Dat wil ik ook hebben alleen, zoek nog een geschikt alarm systeem waarmee je dit kan bereiken :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)