ThoR5: V70R en V60 T5 Polestar

Gestart door Chris, 22-07-2007 19:11:21

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Citaat van: Sbv op 11-01-2011 19:00:55
Citaat van: Chris op 11-01-2011 18:31:55
Er staan voetafdrukken op de hemelbekleding :eusa_wall:.

Dat hoeft niet van de vandalisten te komen hoor  ;D

Moet jij mij iets vertellen Sander ;D?

Taranis

Citaat van: Chris op 11-01-2011 19:05:38

Of moet je vriendin jou iets vertellen? :P

Marc O.

Citaat van: Taranis op 11-01-2011 20:38:26
Citaat van: Chris op 11-01-2011 19:05:38

Of moet je vriendin jou iets vertellen? :P

Of kunnen Sander en je vriendin je nog wat leren  :eusa_eh:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Nou Chris............................

het zit zo..............

:eusa_whistle:

;D ;D

Chris

Stelletje grapjassen.. ;D.

Ik hou het op de vandaaltjes ;). Alhoewel jullie bij elkaar natuurlijk ook wel een stelletje vandalen zijn :eusa_think:!

Sbv

Heb je nu al de onderdelen bij elkaar ?

Misha

wtf zijn vandalisten ?
:eusa_think:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Chris

Citaat van: Sbv op 11-01-2011 21:02:36
Heb je nu al de onderdelen bij elkaar ?

Heb gisteren contact gehad met Opdam. Naar aanleiding van m'n telefoontje een email gestuurd met lijstje onderdelen met het verzoek ee prijsopgave te doen. Nog niks gehoord alleen. Even afwachten nu, wordt dat niks moet ik het los bij elkaar schrapen via marktplaats (heb al wat contacten) of via andere slopert.

elianmars

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Chris

Even een dubbele update.

Eerst de S60. Hij is vandaag voor de APK en een beurt naar de dealer geweest. Positief, alles was helemaal in orde en geen gekke dingen! :) Wat minder positief was de rekening :eusa_wall:, volgende keer het onderhoud/de beurt maar lekker zelf doen. Dit was een 'kleine' beurt, niet veel spannends gedaan dus. Verder was de APK gratis als ik gelijk een beurt liet doen. Schaamteloos werd mij een rekening van EUR 587,- voorgelegd. Nou goed, hij kan er als het goed is weer een heel jaar tegenaan.

Verder de ontwikkelingen omtrent de Ka. Het grootste deel van de benodigde onderdelen heb ik voor een schappelijke prijs gevonden bij een sloper. Aanstaande zaterdag even ophalen en inbouwen. Dan alleen nog zoeken naar een goede voorruit en bovenal een 'beun' om hem erin te zetten voor een schappelijke prijs. Dan is de auto weer te gebruiken.

De bestuurdersstoel met de brandplek, de kapotte achterbumper en de ingedeukte achterklep worden dan op termijn vervangen als we de onderdelen in de juiste kleur en voor een goede prijs hebben gevonden. Opzich best snel en positief dus.

grijzev70tdi

Citaat van: Chris op 12-01-2011 18:26:24
Even een dubbele update.

Eerst de S60. Hij is vandaag voor de APK en een beurt naar de dealer geweest. Positief, alles was helemaal in orde en geen gekke dingen! :) Wat minder positief was de rekening :eusa_wall:, volgende keer het onderhoud/de beurt maar lekker zelf doen. Dit was een 'kleine' beurt, niet veel spannends gedaan dus. Verder was de APK gratis als ik gelijk een beurt liet doen. Schaamteloos werd mij een rekening van EUR 587,- voorgelegd. Nou goed, hij kan er als het goed is weer een heel jaar tegenaan.

:o :o

Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Volgende keer maar even een beurtje geven bij ons in de loods, Chris?  ;)

Teddy81

Poeh, die Ka ziet er slecht uit. Ik snap echt niet waarom sommige mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven. :eusa_wall: